נס תתפעל את ה-IT של נתיבי ישראל ב-75 מיליון שקלים

החברה מחליפה את מלם מערכות, והיא תספק את השירותים לאחר שגברה במכרז על מלם ועל HPE ישראל ● תוקף המכרז הוא לחמש שנים, בעלות של 15 מיליון לשנה

גיא דנציג, משנה למנכ"ל נס. צילום: פלי הנמר

נס תתפעל במיקור-חוץ את ה-IT של נתיבי ישראל, לשעבר מע"צ. היקפו של ההסכם עומד על 75 מיליון שקלים: 15 מיליון בשנה, לאורך חמש שנים.

החברה מחליפה את מלם מערכות מקבוצת מלם תים, שתפעלה את ה-IT של נתיבי ישראל עד כה. היא ניצחה את מלם ו-HPE ישראל, שהתמודדו אף הן במכרז.

עשרות מומחים מטעם נס יתפעלו את ה-IT של נתיבי ישראל. אנשי ה-IT של החברה יעסקו הן בתחזוקה של המערכות והן בפיתוח אפליקציות, וזאת על פי דרישת הלקוח. נס תספק שירותי מחשוב למערכות סאפ (SAP) השונות, ובראשן מערכת ה-ERP של ענקית היישומים הגרמנית, כמו גם שירותי מחשוב ליישומים משלימים.

במסגרת ההסכם תספק נס, כספק בלעדי, שירותי מחשוב בהיקפים נרחבים, הכוללים, מלבד השירותים ליישומי סאפ, פיתוח יישומים של מיקרוסופט (Microsoft), הן בסביבת דוט.נט והן ל-SharePoint, שירותי BI של קליק ויו (QlikView) מקבוצת חילן, פתרונות אינטרנט, מוקד תמיכה, הדרכות ובדיקות.

מספר המשתמשים בשירותים אותם תספק נס עומד על כ-1,300. מהחברה נמסר כי אנשיה "יאפשרו לאגף מערכות המידע של נתיבי ישראל להתמקד בהמשך פיתוח וקידום מטרותיה העסקיות של החברה, תוך שיפור רמת השירות למשתמשי הארגון".

לדברי נינה גיספאן, מנמ"רית נתיבי ישראל, "ערכנו מכרז מקיף לפני שבחרנו בנס. מערכות המחשוב בארגון מהוות נדבך מרכזי בפעילות העסקית שלו. רוב פעילות הפיתוח והתחזוקה של מערכות אלה נעשית במתכונת של מיקור-חוץ – במסגרת מכרז זה". לכן, אמרה גיספאן, "היה לנו חשוב לבחור בספק מחשוב שיוכל לספק לא רק כוח אדם מקצועי, אלא גם מעטפת מקצועית רחבה".

גיא דנציג, משנה למנכ"ל נס, אמר ש-"אנחנו פועלים בתחומי ה-BI, סביבות סאפ, ההדרכות, הבדיקות ופיתוח יישומים. אנחנו מעניקים מענה שלם בעולמות אלה ללקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים