דלתא איירליינס: המחשבים קרסו – והטיסות קורקעו

תקלת מחשב גרמה להשבתת כל השירותים אונליין של החברה, ובכלל זה צ'ק אין ● הדבר הביא לעיכובים בנמלי תעופה רבים בעולם ● הסיבה לתקלה: הפסקת חשמל ליד מטה החברה באטלנטה

תקלה במערכת המחשוב השביתה המראות. דלתא איירליינס

דלתא איירליינס (Delta Airlines), אחת מארבע חברות התעופה הגדולות ביותר, קרקעה את כל המטוסים שלה עקב תקלה כלל עולמית במערכות התקשורת שלה – כך נמסר מהחברה. התקלה לא מאפשרת לבצע שירות ממוחשב כלשהו במערכות החברה, לרבות צ'ק אין.

הסיבה לתקלה במערכות התקשורת של דלתא היא הפסקת חשמל שאירעה בשעות הבוקר (שעון ישראל) ליד מטה החברה באטלנטה.

התקלה גורמת לעיכובים בטיסות של החברה במקומות רבים בעולם, בהם נמלי תעופה בלונדון ובסן פרנסיסקו. על פי דיווחים, הצוות בנמל התעופה הית'רו בבירה הבריטית עבר לכרטוס ידני, על מנת להתמודד עם הנוסעים שכבר הגיעו למקום, לקראת טיסותיהם.

מנמל התעופה בן גוריון נמסר כי נכון לעכשיו, התקלה לא צפויה להשפיע על הטיסות של דלתא לישראל וממנה.

גולשים רבים העלו הודעות נזעמות נגד חברת התעופה לרשתות החברתיות. הם עשו זאת מנמלי תעופה רבים בעולם, בהם ברומא, הוואי ואיסלנד. רבים מהם דיווחו על זמני המתנה ארוכים לשירותיה של החברה, ובעיקר לצ'ק אין לטיסות.

צוותי הרשתות החברתיות של דלתא נכנסו מיד לפעולה והשיבו על פניות הגולשים. כך, לאחד הגולשים בטוויטר (Twitter) השיבה החברה כי "אנחנו מצטערים מאוד על אי הנוחות. המערכות שלנו נפלו בכל מקום. אנחנו מקווים שזה לא יימשך הרבה זמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים