"החדשנות מותנית ביכולת לחבר בין התשתיות למידע – ולאפשר אותם בכל זמן ומקום"

"חברות לא יכולות לשדרג ולזוז ממקום למקום כי התשתיות יותר מדי מורכבות", אמר ולנטינו מאגרי, מנהל בחטיבת הפתרונות והייעוץ של מיקרופוקוס לדרום אירופה

ולנטינו מאגרי, מנהל בחטיבת הפתרונות והייעוץ של מיקרופוקוס לאזור דרום אירופה. צילום: יניב פאר

"החדשנות מובלת על ידי הדרישה הגוברת של משתמשים לאפליקציות ולמערכות מידע ומותנית ביכולת לחבר בין תשתיות לבין מידע מכל מקום ובכל רגע", כך אמר ולנטינו מאגרי, מנהל בחטיבת הפתרונות והייעוץ של מיקרופוקוס לאזור דרום אירופה.

מאגרי דיבר בפתיחת הכנס המקצועי-לימודי של פורום המנמ"רים והמנכ"לים של אנשים ומחשבים, C3, שנערך בסוף השבוע בעיר סנט פטרסבורג שברוסיה. הנחה את הכנס פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

האירוע כלל הרצאות אורח של מנהלי חברות מחו"ל הפועלות בישראל ושלושה פאנלים בהשתתפות מנמ"רים ומנהלי חברות המספקות פתרונות לענף, בהנחיית רונן זרצקי ושמוליק חכים. הפאנלים עסקו בקשר של ארגונים עם סטארט-אפים ותפקידן של חברות האינטרגציה, וכן בסוגיית המחסור בכוח אדם. את סוף השבוע שלאחר יום הדיונים ניצלו משתתפי הכנס לסיורים לימודיים ברחבי העיר סנט פטרסבורג ולנטוורקינג.

לדברי מאגרי, "אנחנו חיים כיום בעולם רווי מערכות ותוכנות מדורת חדשים וישנים. חברות לא יכולות לשדרג ולזוז ממקום למקום, כי התשתיות יותר מדי מורכבות. לחברה שיש לה מיינפריים ועובדת עם תשתיות אחרות, חדשות יותר, אין גמישות מספיקה לממש את כל הצרכים שלה".

"אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו לבצע את החדשנות מהר יותר עם רמת סיכון נמוכה", ציין. "הפתרונות שפיתחנו עם השנים נועדו לאפשר ללקוחות לאמץ טכנולוגיות חדשות, שמבוססות על מערכות שעובדות כל הזמן. התהליכים האלה הם הגשר שמחבר בין המערכות הישנות לחדשות. אנחנו מתארים את הפתרונות שלנו כגשר בין הישן לחדש".

"חדשנות במהירות רבה יותר וברמת סיכון נמוכה"

מיקרופוקוס היא חברה תוכנה גלובלית שעוסקת בתשתיות תוכנה ולה 40 שנות ותק. היא מעסיקה 4,500 עובדים, משרתת 20 אלף לקוחות ועובדת בשיתוף פעולה עם 20 אלף שותפים עסקיים, דרך 80 סניפים בעולם. בישראל מיוצגת מיקרופוקוס על ידי חטיבת התוכנה של מלם תים, בראשותה של נורית הורוביץ, שהשתתפה אף היא בכנס בסנט פטרסבורג.

מאגרי ציין שמאז 2007 מבצעת מיקרופוקוס רכישות ומיזוגים, ביניהן של Net Manage ושל בורלנד. בשנה שעברה היא רכשה את Serana, המתמחה בחיזוי התנהגות של לקוחות.

מאגרי אמר עוד כי "אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו לבצע חדשנות במהירות רבה יותר וברמת סיכון נמוכה. כל המוצרים שלנו מבוססים על העמדת החדשנות העסקית במרכז ומזה נגזרות שלוש יכולות חשובות: הבנת הצרכים העסקיים של הארגון ובניית אפליקציות מתאימות לצרכים אלה, מערכות הפעלה אפקטיביות וגמישות, ואבטחת מידע מוכוונת מדיניות ונהלים".

לדבריו, מיקרופוקוס ממליצה ללקוחותיה לבנות אפליקציות רק אחרי שהם הבינו את צרכי הלקוח שלהם ולהעביר אפליקציות פופולריות להפצה באמצעות הענן, שמותאם לגלישה מטלפונים ניידים. "על ארגונים לוודא תמיד שיש רמת חוויית לקוח גבוהה בכל האפליקציות שלו", יעץ מאגרי.

כמו כן, הוא יעץ לארגונים: "לפני שהם מעלים אפליקציות, עליהם לבדוק את זמינותן בסביבות מיינפריים, בענן ובמובייל. יש חשיבות לתכנן כך את הפצת השירותים, תוך איזון נכון בין עלויות, מהירות ורמת סיכון נמוכה".

נורית הורוביץ, מנהלת מוצרי תוכנה בתים

נורית הורוביץ, מנהלת מוצרי תוכנה בתים

עוד אמר מאגרי שהפתרונות של מיקרופוקוס עונים על האתגרים בפיתוח שירותים בארגונים ועמד על כמה עקרונות חשובים לצורך כך: מקסום תפוקות, זמינות, שילוב מקסימלי של כל הפלטפורמות, ניהול תשתיות וירטואליות והגירה מהירה ביניהן, ויכולת גישה מכל מקום.

נורית הורוביץ, מנהלת מוצרי תוכנה בתים, אמרה כי השותפות של החברה עם מיקרופוקוס היא "חלק ממגוון פתרונות תוכנה ישראליים ובינלאומיים שנועדו לענות על צרכי הלקוחות. אנחנו משרתים את הלקוחות באמצעות 26 שותפים עסקיים בעלי ההסמכות הגבוהות ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים