הקרב בין סלקום לגולן טלקום – לבית המשפט

החברה ביקשה מבית המשפט להוציא צו מניעה נגד ההסכם בין גולן ל-HOT Mobile, מאחר שלטענתה הוא מפר את החוזה עימה

תירכש על ידי סלקום? גולן טלקום

סלקום הודיעה הבוקר (ג') כי החלה בצעדים משפטיים נגד גולן טלקום, לאחר שזו הפרה, לטענתה, את החוזה עימה. בין היתר, הגישה ענקית הסלולר בקשה לבית המשפט להוצאת צו מניעה נגד הסכם שיתוף הרשתות בין גולן ל-HOT Mobile.

על פי סלקום, היא הודיעה לגולן ש-"הסכם האירוח שבו התקשרה עם HOT Mobile, מפעיל סלולר ישראלי אחר, מהווה הפרות יסודיות של הסכם רכישת המניות של גולן והסכם הנדידה הפנים ארצית שבהם התקשרו סלקום וגולן טלקום".

עוד נכתב בהודעת החברה כי "לאור דחיית ההודעה האמורה על ידי גולן טלקום, החברה נקטה בהליכים משפטיים נגדה, לרבות בקשה למתן צו מניעה זמני נגד ביצוע הסכם גולן טלקום-HOT Mobile".

סלקום וגולן טלקום חתמו בנובמבר אשתקד על עסקת מיזוג שבמסגרתה תרכוש סלקום את גולן תמורת 1.17 מיליארד שקלים ותמחק לה חוב של חצי מיליון שקלים. אלא שהרשויות לא אישרו את העסקה, מחשש שתפגע בתחרות בשוק.

בחודש שעבר חתמה גולן על ההסכם שבגינו פנתה סלקום לבית המשפט. כחלק מההסכם, גולן תשלם ל-HOT Mobile בכל שנה 200 מיליון שקלים עבור השימוש ברשת, ומחיר זה ישתנה רק אם היא תגדיל את מספר המשתמשים שלה ביותר מ-100 אלף מנויים. בעקבות החתימה על החוזה עם החברה המתחרה טענה סלקום שהסכום שחבה לה גולן טלקום תפח ל-900 מיליון שקלים.

הבוקר הודיעה סלקום כי היא מקימה חברה משותפת עם 018-אקספון של חזי בצלאל, שתקים ותנהל רשת משותפת לשתי החברות בדור הרביעי. ההסכם יהיה תקף ל-10 שנים ומותנה באישור הגורמים הרגולטוריים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים