DnA IT הטמיעה מערך אחסון של נימבל וסיסקו בבריפקאם

הפרויקט החל בפברואר והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים והוא מתבסס על פתרון SmartStack של שתי החברות

אושרי שרון, מנכ"ל DnA-IT

DnA IT ערכה פרויקט ליישום מערך מאוחד של אחסון ומחשוב, מבית נימבל סטורג' (Nimble Storage) וסיסקו (Cisco) בבריפקאם
(BriefCam).

הפרויקט החל בפברואר והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים. בריפקאם מפתחת כלים לניטור, ניתוח ואינדוקס וידיאו בזמן אמת. היא ספקית של פתרונות Video Synopsis ליצירת תקצירים של סרטים, המאפשרים סקירה מהירה של הווידיאו, ניתוח הסרט ויצירה מהירה של מפתח עניינים (אינדקס).

פיתוחי החברה מאפשרים פעולה גם בזמן אמת, על גבי שידור וידיאו חי. Video Synopsis, שהוא פטנט רשום של בריפקאם, משמש בין היתר, לניטור אירועים מיידי, זיהוי פלילי ואיתור ראיות. בין לקוחות המערכת נמנים גופי ביטחון ומודיעין רבים בעולם, גוגל (Google) ועוד.

הפרויקט נתבסס על פתרון SmartStack של שתי החברות, הכולל תשתיות מחשוב אחודות, שרתים ומערך תקשורת של סיסקו, בשילוב אחסון היברידי של נימבל.

מערך המחשוב המאוחד של סיסקו, כולל שרתים, מיתוג ותמיכה בשרתים וירטואליים של VMware. חבילת SmartStack וכן מערך האחסון ההיברידי, הוטמעו במרכז הפיתוח של בריפקאם הממוקם במודיעין. המרכז משמש, בין היתר, כתשתית פיתוח ובדיקות של החברה. התשתית המאוחדת נדרשת לתמוך בהרצה מהירה של קבצי וידיאו כבדים.

פרויקט מודרני, עתיר ביצועים, נוח לניהול ותפעול

מערך האחסון של נימבל הוא בעל קיבולת של של 40 טרה בייט, מבוסס על פתרון CS300, המספק זמני תגובה של פחות מ-1 מילי שניה בממוצע וקצב של 50 אלף קריאות וכתיבות לדיסק בשנייה (IOPS). מערכת InfoSight של נימבל מאפשרת ניהול קל ונוח ודואגת לשמירת היציבות והביצועים של מערך האחסון.

פתרון ה-SmartStack מאפשר לבריפקאם לעבוד במרכז הפיתוח אל מול מערכת אחסון עתירת ביצועים – בכל עומס, לצמצם את שטח הרצפה (Foot Print), לבצע העתקים חכמים במינימום תפוסת נפח לצורך פיתוח ובדיקות, לתפעל בפשטות וביעילות את המערך ולקבל אחריות אחת למערך השרתים, התקשורת והאחסון – מול גורם אחד.

לדברי ערן אלון, סמנכ"ל מערכות מידע ומחשוב, בריפקאם, "התמודדנו עם קשיים שנבעו מרשת איטית, מבוזרת וקשה לתפעול. SmartStack היווה עבורנו פתרון מאוחד של כמה תחומים, עם תמיכה אחת, ופישט את הניהול והתחזוקה של כלל המערכות. קיבלנו פרויקט מודרני, עתיר ביצועים, נוח לניהול ותפעול, המאפשר לנו להפעיל מערכות 'כבדות', להגדיל היקפים – ללא פגיעה בביצועים".

אושרי שרון, מנכ"ל DnA IT, הוסיף כי "עם הצרכים הגדלים והולכים של הדטה סנטר כיום, ארגונים נתקלים באתגרים גדולים מאוד לשמירת ביצועים שמשפיעים על החזר ההשקעה. SmartStack ניתן ליישום מהיר, עם נקודת ניהול אחודה".

כפיר שפיר, מנהל פעילות ישראל בנימבל סטורג'

כפיר שפיר, מנהל פעילות ישראל בנימבל סטורג'

כפיר שפיר, מנהל הפעילות של נימבל בישראל ציין כי "מערך פתרונות SmartStack, האופטימלי לאחסון פלאש-SSD, נמצא בתנופת אימוץ של ארגונים בתעשייה. מאז 2012 הוא יושם ביותר מ- 750 ארגונים בעולם ומביא להאצה של ביצועי אפליקציות, הרחבת היישום של רכיבי תשתית באופן עצמאי, פישוט הניהול ופריסתו באופן מהיר ובסיכון מופחת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים