"רק רבע מהארגונים הפנימו את החשיבות במעבר לדיגיטל"

"אנחנו נמצאים בסיטואציה מאוד מאתגרת מול הסוגיה של 'מה לעשות ואיך להיערך לעולם הדיגיטל'", אמר ערן אלראי, מנכ''ל Software AG ישראל

ערן אלראי, מנכ''ל Software AG ישראל. צילום: יוסי קריכלי

"מחקרים מצביעים כי רק רבע מהארגונים הפנימו את החשיבות של המעבר לדיגיטל, משמע שרובם טרם עשו זאת. למרות זאת, כל ארגון, מכל מגזר ובכל גודל, נדרש לעשות זאת, על מנת להישאר רלוונטי בעידן הדיגיטלי החדש – ומטרתנו לסייע להם לעשות זאת בצורה חלקה". כך אמר ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל.

אלראי פתח את הכנס שערך הסניף הישראלי של Software AG, תחת הכותרת Adabas & Natural in the DIGITAL WORLD. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה.

לדברי אלראי, "המערכות המשרתות אותנו בנאמנות רבה עשרות רבות של שנים – ימשיכו לעשות זאת, אבל נדרשת התאמה לעולם החדש". כך, הוא ציטט מחקר לפיו "קצב הפעילות הדיגיטלית יכפיל עצמו עד שנת 2020. תחומי ה-Big Data והניתוח צופה פני עתיד, Analytics, יצמחו בתנופה רבה, והם יכולים להביא לארגון תועלות רבות – משיפור תהליכי המכירה ועד להתייעלות".

לסייע לארגונים לעבור את המסע

נתוני מחקר נוספים, ציין אלראי, "מעלים כי 50% מתקציבי ה-IT בארגונים יופנו לתחומי החדשנות והדיגיטל בתוך שנים ספורות. בשנת 2022 מיליון רכיבים יתחברו לאינטרנט של הדברים מדי שעה. משימת ה-IT תהיה לטפל באינטגרציה של אותם רכיבים. הטרנספורמציה הדיגיטלית קורית, והמשימה שלנו היא לסייע לארגונים לעבור את המסע בצורה פשוטה וחלקה ככל האפשר".

על פי אלראי, "אנו נמצאים בסיטואציה מאוד מאתגרת מול האתגר של 'מה לעשות ואיך להיערך לעולם הדיגיטל'. יש הרבה דיבורים ומעט מעשים, יש הרבה שאלות ופחות תשובות. השאלה היא מאיפה יבוא הביזנס בסופו של דבר".

לדבריו, "המשימה של המנמ"רים וצוותי ה-IT שלהם היא להימצא צעד אחד קדימה ולהבין דברים שהגוף העסקי לא יידע מה יהיה בסופם. הדרך ברורה – התוצאה הסופית לא. יודעים שנדרש לממש את החזון הדיגיטלי, אך לא יודעים מה יהא בסוף".

ה-IT, ציין אלראי, "נדרש לאג'יליות רבה, עם מענה על צרכים משתנים בקצבים מהירים, תוך התייחסות להיבטים העסקיים". ארגונים, הוסיף, "חייבים פלטפורמה דיגיטלית, למרות שהעתיד אינו בהיר".

לתרגם את השינויים העסקיים

"המנמ"ר כיום נדרש לשלב את הפתרון העתידי עם התכניות העסקיות האסטרטגיות של הארגון – עוד בטרם הוא מגיע ובידו פתרון טכנולוגי. תפקיד המנמ"ר משתנה והוא נדרש ליכולת לתרגם את השינויים העסקיים, בהיבט ה-IT".

Software AG ישראל, סיכם אלראי, "מצויה שנים רבות בקרב ארגונים מובילים בשוק הישראלי. אנו מציגים שורה של פתרונות, אשר מאפשרים את המשך המסע לעבר הארגון הדיגיטלי, כאשר המיקוד הוא בפלטפורמה שהמהות שלה היא עסקית, המספקת אג'יליות ויכולת לשינוי של תהליכים עסקיים".

"אני מעריך כי בשנים 2017-2018 נצפה לגידול בהיקף הפעילות שלנו בתחום, כי אנו מסייעים לארגונים לבדל עצמם מול ארגונים אחרים, ולספק להם יכולת להיות תחרותיים יותר".

"הפיכת הארגון המסורתי, הקיים לדיגיטלי, היא צו השעה ולנו יש את הכלים להפיכת המסע לקל וחלק יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים