"לקחת את העולם המסורתי ולהכניס אותו לזה הדיגיטלי"

כך אמר גידו פלקנברג, סגן נשיא בכיר לפלטפורמה דיגיטלית עסקית ב-Software AG ● לדבריו, "איש לא יודע מה יקרה עוד הרבה שנים, אבל צריך ביטחון להמשך השקעה בפלטפורמות הוותיקות, עם יכולת להתאימן לעולם החדש"

גידו פלקנברג, סגן נשיא בכיר לפלטפורמה דיגיטלית עסקית ול-Adabas & Natural, ב-Software AG. צילום: יוסי קריכלי

"המסע אותו נדרשים הארגונים לעבור כדי להיות דיגיטליים הוא מחויב המציאות. השאלה היא כיצד לעשותו עם מערכות הליבה המסורתיות, בלא לוותר עליהן – ולהישאר בחיים". כך אמר גידו פלקנברג, סגן נשיא בכיר לפלטפורמה דיגיטלית עסקית ול-Adabas & Natural, ב-Software AG.

פלקנברג היה דובר המפתח בכנס שערך הסניף הישראלי של Software AG, תחת הכותרת Adabas & Natural in the DIGITAL WORLD. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה.

פלקנברג ציטט מחקר שערכה החברה בקרב אלפי לקוחותיה הארגוניים, במסגרתו היא שאלה כיצד הם נערכים לכניסה העתידית לעידן הדיגיטלי. מהמחקר עלה כי 83% מהארגונים מריצים אפליקציות קריטיות מבוססות Adabas ו-Natural.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

פה כדי להישאר

על פי הארגונים, ציטט, "הפסקת פעילות האפליקציות הקריטיות הללו תסב נזקים מיידים לארגון – נזק כספי ואחר". לכן, אמר פלקנברג, "הנהלת החברה הצהירה על המחויבות שלה לתמיכה בשפות הפיתוח ובבסיסי הנתונים הללו עד שנת 2050 לפחות. הם פה כדי להישאר".

לדבריו, "הסיבה להתחייבות ארוכת טווח שכזו היא מתוך ראייה שנדרש לתכנן את מערכות ה-IT בארגונים גם לטווח הקצר יחסית של 5-15 שנה, אבל גם לטווח  הארוך. איש לא יודע מה יקרה עוד הרבה שנים, אבל צריך ביטחון להמשך השקעה בפלטפורמות הוותיקות, עם יכולת לחדש אותן ולהתאימן לעולם החדש. רוב הלקוחות שלנו הם מהמגזר הממשלתי או הבנקאי, והם נדרשים לטפל במידע רגיש – הן בהיבט העסקי והן בהיבט הבטחת הפרטיות ואבטחת מידע".

ל-Software AG , אמר, "יש בסיס לקוחות, 15 אלף ארגונים, אשר עובדים כבר שנים רבות עם מערכות ליבה מבוססות Adabas & Natural. האתגר הוא כיצד לאפשר להם גמישות בעולם הדיגיטלי, עם מערכות הליבה המסורתיות שלהם. זאת, לצד הצורך לתת מענה ללקוחות ארגוניים שאינם יושבים על מערכות Legacy, אלא שיש להם מערכות ליבתיות בנות 15 שנה – ונדרשים לאינטגרציה משמעותית".

מענה לאתגרי העולם החדש

Software AG, אמר פלקנברג, "נערכה לקראת המהפכה הדיגיטלית הבאה, ופיתחה עבור אותם ארגונים פלטפורמה עסקית דיגיטלית – אשר בנויה בבסיסה כתשתית המאפשרת לחבר כל דבר לכל דבר. היא 'יודעת' לקחת את מימדי הענן, המחשוב החברתי, Big Data וניתוח צופה פני עתיד, Analytics – ועוד מימדים חדשים – ולחבר אותם באופן אינטגרטיבי לעולם הישן, כפלטפורמת אינטגרציה הטרוגנית".

"הפלטפורמה, Digital Business Platform, היא מעין תווכה, המכילה סדרת מוצרים, הנותנים מענה לאתגרי העולם החדש, עם יכולת תגובה מהירה, קישוריות וטיפול ב-Big Data".

"מערך האפליקציות בארגונים ישתנה", סיכם פלקנברג, "אבל מה שנשאר הוא תשתית שתטפל בהן. המענה לבניית מערך התשתית למערך האפליקציות העתידי המתבסס על תשתיות העבר ומחבר לעתיד, נעשה בשלבים: מיפוי המערך הקיים, מיטוב המערכות, חידוש שלהן, בניית היכולת למעבר לארגון דיגיטלי ואז – המעבר עצמו. רק תשתית אחודה, הפועלת גם מול מערכות ה-IT בדטה סנטר ומערכות בענן, תוכל לתת את המענה הנדרש".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים