פיירפאולו טליינטו, CA: "ה-IT המסורתי מת"

לדברי טליינטו, סגן נשיא למכירות ב-CA לאזור דרום EMEA, "יש שינוי גדול מאוד בכל הקשור ל-IT - צריך לבנות מערך חדש, וזאת בלי להרוס את הקיים"

פיירפאולו טליינטו, סגן נשיא למכירות ב-CA לאזור דרום EMEA. צילום: ניב קנטור

"ה-IT המסורתי, אותו הכרנו זה יותר משני עשורים, מת. על הארגונים והמנמ"רים להתחיל בדחיפות את המסע לעולם הדיגיטלי, המתבסס על כלכלת האפליקציות". כך אמר פיירפאולו טליינטו, סגן נשיא למכירות, CA לאזור דרום EMEA (אירופה, המזה"ת ואפריקה).

טליינטו היה דובר המפתח בכנס אותו ערכה חטיבת CA ישראל ב-NessPRO , קבוצת מוצרי התוכנה של נס, למנהלי IT במגזר הציבורי-ממשלתי. הכנס – The Public Sector Embraces Digital Transformation, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ב') במלון ממילא בירושלים.

טליינטו ציטט מחקר אותו ערכה החברה, ממנו עולה כי 80% מהארגונים טרם הפנימו, או טרם החלו – במסע לעבר הפיכת הארגון לדיגיטלי. "מדובר במהלך קריטי, אשר מבצע 'שיבוש' – disruption של כל תהליך שהוא – בעבודת ה-IT, בקצבי הפיתוח, בקשר בין ההנהלה ל-IT, במשך ההגעה של המוצרים והשירותים לשוק, ומעל לכל – בקשר עם הלקוח. היום ארגונים נדרשים לשים דגש על חוויית הלקוח, כי מדובר בעמוד תווך כלכלי ומהותי. ארגונים לא מבינים כי ככל שהם יערכו את השינוי מאוחר יותר, כך הביצוע שלו יהיה קשה וארוך יותר".

צילום ועריכת וידיאו: דותן גור

אין סבלנות לפרויקטי IT ארוכי טווח

כלכלת האפליקציות, אמר טליינטו, "משנה את הכל. המודלים המסורתיים העסקיים לפיהם ארגונים עבדו שנים רבות – משתנים וימשיכו להשתנות. הדבר דורש את ההיערכות של מנהלי ה-IT, באופן בו הם חושבים ופועלים".

הוא ציטט מחקר לפיו "הלקוח, החיצוני או הפנימי, רוצה מהארגון שלושה דברים: מוצר המגיע באופן מהיר, אמין ובצורה מאובטחת. את המוצר יש לעטוף בחוויית משתמש אליה הוא רגיל מהעולם הצרכני-פרטי. אין לו סבלנות לפרויקטי IT ארוכי הטווח אליהם היה הארגון רגיל במשך שנים".

"יש שינוי גדול מאוד בכל הקשור ל-IT", אמר טליינטו, "והשינוי הזה משפיע על החברות. מדובר בשינוי בעל שלושה מימדים: גמישות במערכות ה-IT כך שיהיו יותר אג'יליות; אבטחת מידע במובנה הרחב, כולל הקשר עם כלל הגורמים שעובדים עם ומול הארגון; והאופן בו אנו מפתחים ומשיקים אפליקציות, בדגש על מהירות".

אתגר משולש

CA, אמר טליינטו, "הבינה לפני ארבע שנים את השינויים הצפויים להתרחש, וערכה בתוך הבית שלה את השינויים בהתאמה. כך, היא ביצעה שורת רכישות של חברות לטובת האצה של תהליכי הפיתוח, וכן הרחבת היכולות בעולם אבטחת המידע".

המנמ"ר, אמר טליינטו, "ניצב בפני כמה אתגרים: אי-הגדלת תקציבו, לצד הגידול בכמות המשימות לטובת הנפקת המוצרים והשירותים. האתגר הוא משולש: עליו לבנות מערך IT חדש בלא להרוס את הקיים, במסגרת המסע להפיכת הארגון לדיגיטלי; עליו לבצע את כל פעילויות ה-IT הידועות בצורה מאובטחת יותר מהעבר; עליו לחבר בין מערכי התפעול והפיתוח, על בסיס תפיסת DevOps".

CA, אמר טליינטו, "שינתה את תהליכי הפיתוח של האפליקציות, כך שהם יהיו מהירים יותר וגם מחוברים ל-API. זאת, לצד טיפול באפליקציות מרוכבות. אנו מביאים לשדרוג הפיתוח של האפליקציות ולשדרוג האפליקציות עצמן, עם מידול וניתוח מהיר שלהן, עם פיתוח מרובה פלטפורמות, וניצול מירבי של הנתונים ש'רוכבים' עליהן. כל זה נעשה תחת מעטפת אבטחת מידע – ובאופן שהוא חוצה פלטפורמות, ממיינפריים ועד מובייל".

שינוי מורכב ורב-שכבתי

בהתייחסו לשוק הישראלי, אמר טליינטו כי "לפני יותר משנה שינינו את מודל הפעילות שלנו בישראל, כמו גם בעשרות ארצות בעולם. כעת הסניף המקומי פועל תחת NessPRO. נמשיך להשקיע בשוק המקומי, כי אנו מאמינים בו וצופים גידול של הפעילות שלנו בארץ השנה וב-2017".

המטרה, סיכם טליינטו, "היא לסייע ללקוחות הארגוניים לבצע את השינוי ההכרחי באופן יעיל ומועיל. השינוי הזה הוא מורכב ורב-שכבתי, ויש לעשותו תוך דגש על ניהול IT מאובטח. חל שינוי גדול מאוד בכל הקשור ל-IT – והשינוי הזה הוא משבש ומשפיע באופן דרמטי על החברות – ושם אנו מתמקדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים