האלוף נדב פדן מונה לראש אגף התקשוב

בטקס חגיגי שנערך בלשכת הרמטכ"ל ובנוכחות שר הבטחון, אביגדור ליברמן, מונה פדן לראש האגף והוא יהיה החמישי בתפקיד מאז הקמתו במרץ 2003 ● הוא יחליף את האלוף עוזי מוסקוביץ'

אלוף נדב פדן, ראש אגף התקשוב. צילום: דובר צה"ל

בטקס חגיגי שנערך אתמול (ב') בלשכת הרמטכ"ל, הועלה תת-אלוף נדב פדן לדרגת אלוף ומונה לראש אגף התקשוב.

הטקס נערך במעמד שר הביטחון, אביגדור (איווט) ליברמן, הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט, ובנוכחות חברי פורום המטה הכללי.

אלוף פדן, שכיהן בתפקידו האחרון כמפקד "עוצבת הפלדה", מחליף בתפקידו את ראש אגף התקשוב היוצא, אלוף עוזי מוסקוביץ'. פדן יהיה ראש האגף החמישי מאז הקמתו של האגף במרץ 2003. טקס ההחלפה התקיים במחנה "גדעונים".

מימין: הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט, האלוף נדב פדן, ראש אגף התקשוב, ושר הביטחון, אביגדור ליברמן. צילום: דובר צה"ל

מימין: הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט, האלוף נדב פדן, ראש אגף התקשוב, ושר הביטחון, אביגדור ליברמן. צילום: דובר צה"ל

פדן, יליד 1967, התגייס לצה"ל ב-1986, לסיירת מטכ"ל, אליה חזר בהמשך כקצין והתקדם בה עד לתפקיד מפקד פלגה. בשנים 1997-2000 הוא שימש כמפקד גדוד גרניט של חטיבת הנח"ל. בין השנים 2000-2002 היה פדן מפקד גדוד גפן בבית הספר לקצינים, בה"ד 1, ולאחר מכן, ב-2002-2003, היה מפקד יחידת דובדבן. בין השנים 2003-2005 פיקד פדן על החטיבה המרחבית עציון ולאחר מכן, ב-2005-2007, היה מפקד בית הספר לקצינים, בה"ד 1.

בין 2007-2009 שימש פדן כנספח זרוע היבשה בוושינגטון. עם שובו ארצה, היה סגן מפקד עוצבת געש, תפקיד בו נשא עד 2011. בשנתיים שלאחר מכן שימש כמפקד עוצבת אדום. במאי 2014 כאמור, מונה פדן למפקד עוצבת הפלדה בפיקוד המרכז. אלוף פדן הוא בוגר תואר ראשון בעיצוב לתעשייה ופילוסופיה, הוא נשוי ואב לשלושה.

לדברי שר הביטחון, "תחום התקשוב והסייבר מכיל אתגרים רבים, בעיקר בתקופה הנוכחית. נדב, היום אתה מקבל את הפיקוד על האגף ואני בטוח שתדע להתמודד עם כל אתגר שיעמוד בדרך".

לדברי הרמטכ"ל, "לפני כחודשיים וחצי נפרדנו מאלוף עוזי מוסקוביץ', לאחר ששירת בתפקיד למעלה מארבע שנים והוביל את אגף התקשוב להישגים רבים. נדב, קצין עתיר ניסיון, אשר פיקד על שתי אוגדות והביא לידי ביטוי את יכולותיו כמפקד מקצועי, אחראי ומנוסה. אני משוכנע שעם הניסיון והמקצועיות שלך כמפקד שדה שצרך את יכולות התקשוב, תדע לקחת את האגף אל אתגרי העתיד".

פדן עצמו אמר כי "בתחושת אחריות גדולה אני מקבל עליי היום את הפיקוד על אגף התקשוב, מודע לגודל האתגר, אל מול המהפכה הטכנו-תרבותית והשינויים הארגוניים שמציב בפנינו תר"ש גדעון. אני נכון ודרוך לעבודה משותפת שתיקח את האגף הזה למקומות הנכונים. אני מודה על האמון שניתן בי ומתחייב לעשות כל אשר על ידי כדי לעמוד באתגר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים