"הדרישה במחשוב האישי – צריכת חשמל נמוכה ועמידות"

כך אמר מני גרינפלד, מנהל מוצר, לנובו ישראל ● לדבריו, "בנוסף לכך הלקוחות רוצים מסכי מגע, מקלדת ומשטח הצבעה ארגונומיים"

מני גרינפלד, מנהל פיתוח עסקי, לנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

"בעולם המחשוב האישי של תחנות הקצה הנייחות, קיימת דרישה הולכת וגדלה למחשבים בעלי צריכת חשמל נמוכה, עם פתרונות החוסכים מקום, אשר עמידים בתנאי סביבה קשים". כך אמר מני גרינפלד, מנהל מוצר, לנובו (Lenovo) ישראל.

גרינפלד דיבר באירוע שותפים שערך הסניף הישראלי של ענקית המחשוב האישי. הכנס נערך אמש (א') באולם &HIGH, ברחוב התעשייה בתל אביב. את הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הנחתה דנה כהן, מנהלת שיווק, לנובו ישראל.

בעולם המחשוב הנייד, אמר גרינפלד, "לקוחות מחפשים דרכים לשפר את משך חיי הסוללה, את חוויית המשתמש, את הקישוריות. בנוסף, הם רוצים מסכי מגע, מקלדת ומשטח הצבעה ארגונומיים".

גרינפלד הציג בפני משתתפי הכנס את משפחת X1, אשר לדבריו, "פונה לקהל המאמצים הראשונים". על המשפחה החדשה, אמר גרינפלד,  נמנים הטאבלט ThinkPad X1 עם עיצוב מודולרי וגמישות, ה-ThinkPad X1 Yoga עם מסך ה-OLED הראשון בעולם, וה-ThinkPad X1 Carbon, אולטרה נייד בגרסה דקה וקלה יותר. מוצר נוסף במשפחה, אמר גרינפלד, הוא ה-ThinkCentre X1, מחשב All-in-one שולחני.

שלושת מוצרי משפחת ה-ThinkPad X1, סיכם, "מתאפיינים בשילוב של ביצועים, קישוריות ואבטחה. הם כוללים אחסון של עד 1 טרה בייט, קישוריות אולטרה-מהירה, למהירות הורדה של עד ל-300 מגה בשניה. יש להם שבב אבטחה המשמש כקורא טביעת אצבע, לצד קשיחות מובנית שעמדה במבחני עומסים".

שרון אוליאר, ארכיטקט דטה סנטר, מיקרוסופט ישראל. צילום: ניב קנטור

שרון אוליאר, ארכיטקט דטה סנטר, מיקרוסופט ישראל. צילום: ניב קנטור

שרון אוליאר, ארכיטקט דטה סנטר, מיקרוסופט (Microsoft) ישראל, הציג את היצע החברה לדטה סנטר העתידי, על בסיס הרכיבים החדשים בשרתי החברה,
Windows Server 2016 שייצאו לשוק מאוחר יותר השנה.

מימד אחד, ציין, הוא בעולמות "'משהו' מוגדר תוכנה". כך, אמר, "בתחום האחסון, אנו מציעים Storage Spaces Direct, הנותן תצורה אחודה לאחסון, בלא צורך לרכוש בקרי אחסון או דיסקים יקרים, עם יכולת להשתמש בתשתית מערכת ההפעלה הבסיסית, ולקבל יכולות מתקדמות של אחסון. בעולם התקשורת, הוסיף, "אנו מציעים רכיב תוכנה המספק יכולות רישות מתקדמות עם ניהול מרכזי".

תחום נוסף, לדברי אוליאר, "הוא בעולם האפליקציות, שם מערכת ההפעלה מציעה בסיס לאפליקציות חדישות  עם קונטיינרים (מיכלים), המאפשרים כתיבת תוכנות כמיקרו-שירותים, מה שמאפשר להריץ אפליקציה בצורה אג'ילית עם חסכון במשאבי מערכת ההפעלה". עוד ציין אוליאר את צורות ההפצה החדשה של שרתים: לצד ההפצה המסורתית, יש הפצה של Nano-Server, הפצה מצומצמת, המאפשרת לקבל את מערכת ההפעלה בתצורה בסיסית, המתאימה לאפליקציות חדשות.

אוליאר סיים בציינו את תחום הניהול והניטור של התשתיות. לדבריו, לצד חבילת הניהול System Center, "אנו מוסיפים את Operations Management Suite הפועלת בענן, הנותנת יכולות ניהול מתקדמות, לרבות ניתוח האירועים והביצועים על בסיס יכולות Big Data ומכונות לומדות".

דיראג' פאנדי, מייסד ומנכ''ל נוטניקס. צילום: ניב קנטור

דיראג' פאנדי, מייסד ומנכ"ל נוטניקס. צילום: ניב קנטור

דיראג' פאנדי, מייסד ומנכ"ל נוטניקס (Nutanix), הציג את חזון התשתיות המשולבות של החברה, על בסיס חומרת לנובו.

ארז ויינר, מנהל מערך ההפצה של לנובו בישראל, הציג את התוכניות לתגמול ולתמיכה בשותפי החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים