"המוטו – לתת מענה לארגונים מקצה לקצה בהיבט החומרה"

כך אמרה סיגל אלבאום, מנכ''לית לנובו ישראל ● לדבריה, "החזון שלנו הוא לחשוב מחוץ לקופסה, לצפות פני עתיד ולבנות היום מה שהלקוחות ידרשו מחר"

סיגל אלבאום, מנכ''לית לנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

"אנו פועלים כיום בשלושה עולמות; המחשוב האישי, המובייל והמחשוב הארגוני. זוהי הרחבה משמעותית בהיצע המוצרים שלנו, כאשר המוטו הוא לתת מענה מקצה לקצה מבחינת חומרה: החל במחשוב אישי, דרך תחנות עבודה ותחנות עבודה גרפיות וכלה במחשוב ארגוני". כך אמרה סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו (Lenovo) ישראל.

אלבאום דיברה בפתח אירוע לקוחות שערך הסניף הישראלי של ענקית המחשוב האישי. הכנס נערך היום (א') באולם &HIGH, ברחוב התעשייה בתל אביב. את הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הנחתה דנה כהן, מנהלת שיווק, לנובו ישראל.

לדבריה, "הרכישה של שרתי יבמ (IBM) הביאה לכך שאנחנו מרחיבים את ההיצע שלנו בתחום מחשוב נוסף, מעבר למחשוב האישי. היא תעמיק את האחיזה בקרב לקוחות קיימים ותביא לחדירה מאסיבית שלנו לעולם המחשוב הארגוני".

צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

על פי אלבאום, "לנובו היא חברת המחשוב האישי הגדולה בעולם מזה שנתיים. הצמיחה שלה גבוהה מהגידול של כלל השוק בתחום. מדובר בחברה גלובלית עם היקף מכירות שנתי של 46 מיליארד דולר. היא מונה 56 אלף עובדים ופועלת ביותר מ-160 מדינות".

"אנו ממשיכים לחזק את מותג המחשוב האישי לעולם המסחרי", אמרה, "זאת, לצד תחום המחשוב האישי לצרכנים. בתחום השרתים למחשוב הארגוני, הגענו מוקדם מהמתוכנן ליעדים אותם הציבה החברה". אלבאום סיכמה באומרה כי "החזון של לנובו הוא להיות ראשונים בכל מגזר פעילות, לחשוב מחוץ לקופסה, לצפות פני עתיד ולבנות היום מה שהלקוחות ידרשו מחר".

יובל שיין, מנהל תחום מוצרי הקצה, מיקרוסופט ישראל. צילום: ניב קנטור

יובל שיין, מנהל תחום מוצרי הקצה, מיקרוסופט ישראל. צילום: ניב קנטור

יובל שיין, מנהל תחום מוצרי הקצה, מיקרוסופט (Microsoft) ישראל, אמר כי החברה עובדת בשיתוף פעולה צמוד עם לנובו. הוא הציג את מערכת ההפעלה Windows 10 של הענקית מרדמונד, וציין כי מאז היא שוחררה לשוק, ביולי 2015, יש לה כבר יותר מ-300 מיליון התקנות בעולם, עם צפי ל-400 מיליון עד סוף השנה, ולמיליארד – בתוך שלוש שנים. הוא ציטט צפי של גרטנר (Gartner), לפיו עד שנת 2018, 80% מהארגונים יעברו לגרסה החדשה של מערכת ההפעלה.

שיין הביא סיפור לקוחות, של מחלקת ההגנה האמריקנית (DOD), שהעביר באחרונה 1.5 מיליון משתמשים, מ-Windows 7 ל-Windows 10. המעבר בוצע, אמר שיין, "בשל יכולות הגנה על איומי סייבר, עם מניעת פריצות וגניבת טוקנים. זה נעשה, בין השאר, על יצירת סביבות עבודה נפרדות למערכת ההפעלה ולמוצרי אבטחת המידע".

Windows 10, אמר שיין, "היא מערכת ההפעלה ה'עננית' הראשונה. ניתן לחבר אותה ל-Active Directory של Azure. היום אנו יודעים לאסוף מידע מכל מערכות ההפעלה בארגון, להעלות אותם לבסיס נתונים בענן, ובאמצעות כלי ניתוח אנו מעניקים יכולת לחיזוי מידע על חריגים ברשת".

Windows 10, אמר, "עונה לכמה מצורכי הלקוחות: הגנה על מידע, מניעת גניבת זהויות וגניבת תוכן; הצורך בעדכון ובניהול לא יקר; מענה לצורך של עובדים לעבודה מהבית, יחד עם חווייה צרכנית; סיוע למסע של ארגונים לעבר הפיכתם לארגון דיגיטלי".

שיין סיכם בציינו כי "מערכת ההפעלה מביאה יכולות תפוקה, עבודה במובייל ובסביבות היברידיות, עם רכיבים ויכולות חדשים וכלים לאבטחת מידע והגנת הסייבר".

מני גרינפלד, מנהל מוצר, לנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

מני גרינפלד, מנהל מוצר, לנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

מני גרינפלד, מנהל מוצר, לנובו ישראל, הציג את משפחת מוצרי X1 של החברה. את האירוע חתמה הרצאתם של גיא עמיר וחנן סביון, יוצרי הסדרות "עספור" ופצועים בראש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים