אינוקום תפיץ בישראל את פתרונות Proofpoint

החברה תהיה אחראית על ניהול ופיתוח השוק בישראל וכן על מינוי משווקי משנה

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום. צילום: קובי קנטור

אינוקום מקבוצת אמן חתמה על הסכם ייצוג והפצת פתרונות אבטחת המידע של חברת והאבטחה. החברה תהיה אחראית על ניהול ופיתוח השוק בישראל וכן על מינוי משווקי משנה.

Proofpoint, הנסחרת בנאסד"ק (NASDAQ) בשווי שוק של 2.5 מיליארד דולר, מספקת פתרונות ענן במודל Security as a Service להתמודדות עם איומים ולהגיב למתקפות.


בין היתר כוללים פתרונותיה מערכות לאבטחת תעבורת דואר אלקטרוני, הגנה על המידע בדואר האלקטרוני, מניעת דליפה ומתקפות על דואר אלקטרוני, הגנה מפני איומים מתקדמים, אבטחת תעבורת רשת, הגנה על מובייל ורשתות חברתיות, אירכוב מאובטח של מידע ארגוני ופתרונות תאימות לדרישות תקנים ורגולציה.

פתרונות Proofpoint מגנים כנגד פישינג, נוזקות וספאם, מגנים על הפרטיות, מצפינים ומאחסנים מידע רגיש באופן מאובטח.

היקף המכירות השנתי של Proofpoint עומד על כ-270 מיליון דולר לשנה ובקצב צמיחה של כ-35% שנה אחרי שנה. החברה דורגה על ידי גרטנר (Gartner) כמובילה בתחום הגנת תעבורת דואר אלקטרוני בשנת 2015 וברביע המובילים של תחום אירכוב נתונים ארגוניים.

לדברי תומר פרי, מנכ"ל אינוקום, "Proofpoint מציגה פורטפוליו פתרונות אבטחת סייבר מקיף ונרחב ביותר. לאחר מעקב של מעל לשנה אחרי החברה וביצועיה אנו מאוד שמחים על ההזדמנות לייצג את פתרונותיה, אשר מתממשקים ומשלימים את הפתרונות הנוכחיים שמפיצה אינוקום בישראל. אני משוכנע שהשוק הישראלי יידע להעריך את איכות הפתרונות של Proofpoint".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים