ששי שילה מונה למנכ״ל אוטומציה החדשה

שילה שימש בעבר יו"ר דואר ישראל ומנכ"ל החברה למשק וכלכלה ● הוא מונה לתפקיד לאחר שהחברה נוהלה במשך יותר מחצי שנה על ידי מנכ"ל זמני - עדי אייל, שעומד בראש קבוצת One1, הבעלים של אוטומציה החדשה

ששי שילה, המנכ"ל החדש של אוטומציה החדשה

מנכ"ל חדש לאוטומציה החדשה: יותר מחצי שנה לאחר שהחברה התנהלה תחת מנכ"ל זמני, מונה לה מנכ"ל קבוע – ששי שילה, שנכנס לתפקיד לפני ימים אחדים.

שילה מגיע לאוטומציה החדשה לאחר ששימש, בין היתר, כיו"ר דירקטוריון דואר ישראל, מנכ"ל נתיבי היובל (זכיינית כביש 431), ומנכ"ל החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי. הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה עם התמחות במנהל עסקים ותואר שני בכלכלה עם התמחות במימון – שניהם מאוניברסיטת בן גוריון.

אוטומציה החדשה היא חברת IT המתמחה בפיתוח ויישום מערכות IT ומתן שירותי מחשוב, בעיקר למגזר המוניציפאלי ולגופים מטעמו. החברה הייתה בעבר בבעלות מרכז השלטון המקומי ונרכשה לפני כשנתיים על ידי One1.

באוקטובר האחרון חלה התפתחות דרמטית בחברה: המנכ"ל, אלי אחי-מרדכי, הודיע לדירקטוריון על פרישתו מהתפקיד לאחר כשנה וחצי. עדי אייל, יו"ר One1, שימש מאז כמנכ"ל זמני.

הידיעה על מינויו של אחי מרדכי לתפקיד פורסמה בלעדית באנשים ומחשבים במרץ 2014. המינוי בוצע לאחר ש-One1 רכשה את החברה. אחי מרדכי חזר לתפקיד, אחרי ששימש כמנכ"ל ב-2012, כשהיא עוד נקראה החברה לאוטומציה. אז הוא כיהן בתפקידו שמונה חודשים בלבד, עקב חילוקי דעות עם היו"ר, משה אלקסלסי. הוא הצטרף אז לשבעה מנכ"לים אחרים שנאלצו לפרוש מתפקידם, בתוך פחות מ-10 שנים. בטרם הצטרף לחברה לאוטומציה בפעם הראשונה שימש אחי-מרדכי בתפקידים בכירים במלם תים – האחרון שבהם כמנכ"ל מלם מערכות – וכיהן כיועץ למרכז השלטון המקומי, שממנו קנתה One1 את החברה לאוטומציה. אחי-מרדכי סייע למרכז בתהליך המכירה.

לאחר הרכישה התמודדה One1 עם אתגרים כספיים וניהוליים רבים, בין היתר בגלל חובות לא מעטים שהיו לחברה לאוטומציה כלפי הרשויות המקומיות – חובות שנבעו מהקשיים הכספיים שבהם נתון השלטון המקומי.

אוטומציה החדשה מעסיקה יותר מ-400 עובדים, שליש מתוכם אנשי IT "טהור" והשאר עובדים בתמיכה, מכירות ושירות. מתוך 256 רשויות מקומיות בארץ, יותר מ-180 הן לקוחות החברה. ב-160 מהרשויות יש מערכת ERP פרי פיתוח של אוטומציה החדשה, עם מודולים לתחומי הגבייה, פיננסים, חינוך, מים והנדסה. ב-2015 נוספו מודולים כגון ניהול תזרים מזומנים, פורטל ספקים וזירת ספקים. עוד פיתחו אנשי אוטומציה החדשה מנוע ייחודי לניהול תהליכים ברשויות, מבוסס Microsoft Dynamic CRM.

"החברה לאוטומציה מעמידה מערכות IT לטובת הרשויות המקומיות, שמסייעות להן להתנהל בכלל תחומי הפעילות – כלפי פנים וכלפי חוץ", אמר אחי-מרדכי לאנשים ומחשבים. לדבריו, "אנחנו לא רואים לנגד עינינו את הרשות. שינינו את התפיסה ואנחנו רואים את התושב כלקוח".

אייל אמר ש-"אוטומציה החדשה הפכה להיות חלק חשוב בפעילות קבוצת One1 ומהווה נדבך נוסף באסטרטגיה העסקית שלה. לשילה ניסיון ניהולי עשיר וכמנכ"ל החברה, אני בטוח שהוא יביא להרחבת תחומי הפעילות שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים