שלומי פרייס קודם לתפקיד מנהל בכיר בנט-אפ העולמית

פרייס התבשר על מינויו במהלך כנס המכירות השנתי של החברה ● לצד התפקיד החדש הוא ימשיך לכהן כמנכ"ל נט-אפ ישראל

שלומי פרייס, מנכ''ל נט-אפ ישראל. צילום: קובי קנטור

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל, קודם לתפקיד מנהל בכיר (Senior Director) בחברה העולמית – כך נודע לאנשים ומחשבים.

פרייס התבשר על המינוי החדש במהלך כנס המכירות השנתי של נט-אפ העולמית, NetApp Sales Kick off, שהתקיים באחרונה בלאס וגאס. המשלחת הישראלית בלטה בכנס, שהשתתפו בו בכירי החברה ואנשי מכירות מהעולם כולו. היא אף זכתה לציון לשבח ולמספר פרסים, בעקבות נתוני המכירות השנתיים שלה.

יש לציין שפרייס יישאר בתפקידו הנוכחי, כמנכ"ל נט-אפ ישראל. הוא מונה לתפקיד ב-2011, ומאז הוא מנהל את צוות המכירות והשירותים של החברה בישראל. פרייס, שהחליף את רפי שקולניק, הגיע לנט-אפ, שם עבד במשך כ-10 שנים. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל חטיבת המחשוב האישי ב-HP ישראל ולפני כן היה מנכ"ל חטיבת ההדפסה וההדמיה במשך כשלוש שנים.

נט-אפ פעילה בשוק הישראלי מ-1996. המערכות שלה מותקנות במאות ארגונים בארץ – בגופים פיננסיים, בתעשייה, בצבא, במנגנוני הביטחון, בממשלה ובשלטון האזרחי. הסניף הישראלי, הממוקם בפתח תקווה, אחראי על מכירות, תמיכה ושירות ללקוחות הישראליים, ומועסקים בו כ-70 איש. כמו כן, יש לנט-אפ מרכז פיתוח עם כ-40 עובדים בתל אביב.

באחרונה זכתה החברה במספר עסקות גדולות בישראל, בין היתר בטבע, בנק דיסקונט, הפניקס, בנק הפועלים, סיסקו (Cisco), אפל (Apple), אינטל (Intel), פלאפון, קוקה קולה (Coca Cola) ושירותי בריאות כללית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נעמן

    ברכות מקרב לב למינוי החדש. כן ירבו.

אירועים קרובים