צ'ק פוינט וסלקום מעמיקות את שיתוף הפעולה

ענקית האבטחה העניקה לחברת התקשורת את פרס שותף השנה בתחום אבטחת המידע בכנס הלקוחות השנתי שלה

מימין: אריק אליאס, מנכ"ל סייף ווי מקבוצת סלקום; אמנון בר לב, נשיא צ'ק פוינט; גיל שויד, יו"ר ומנכ"ל צ'ק פוינט; מנחה הטקס, ושירי יברוב מנהלת צוות מכירות לקוחות מגה קבוצת סלקום.

במסגרת כנס הלקוחות השנתי של ענקית אבטחת המידע הישראלית צ'ק פוינט, זכתה סלקום בתואר שותף השנה לאזור EMEA בשנת 2015. מסלקום נמסר כי "הקבוצה משמשת כאינטגרטור אבטחת מידע מוביל בישראל, מספקת פתרונות ברמה הגבוהה ביותר באמצעות חברת הבת שלה סייף ווי (Safeway) וממשיכה לחזק את מעמדה כקבוצת תקשורת המספקת סל פתרונות עשיר ללקוחותיה".

"קבוצת סלקום פועלת באופן אינטנסיבי בעולם אבטחת המידע והגנת הסייבר. אתגר אבטחת המידע בעולם האינטרנט והסייבר הוא לחלוטין נחלתם של כל הארגונים במשק, בכל גודל", אמר ניר שטרן מנכ"ל קבוצת סלקום, והוסיף כי: "מאחר ובימינו נחוצה היערכותם של ארגונים לקראת מתקפות, קבוצת סלקום, עוסקת בהגנה עליהם ובהענקת מודל אבטחת מידע מאוזן שכולל מגוון פתרונות אבטחת מידע".

קרן שתוי, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום: "בין סלקום וצ'ק פוינט מתקיים שיתוף פעולה הדוק כבר למעלה מ- 20 שנים כאשר סלקום היא השותף הבכיר בארץ של צ'ק פוינט, החברה מובילה את מכר והטמעת פתרונות האבטחה של צ'ק פוינט מבחינת היקף כספי, ובכך מגבירה את רמת אבטחת המידע של הארגונים. קבוצת סלקום שותפה לניהול, הטמעה ותמיכה של המוצרים בכל הסגמנטים והחברות בשוק, החל מלקוחות SMB ועד חברות מסחריות גדולות וגופים פיננסיים וממשלתיים."

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אסי

    שירי יברוב מלכה אמיתית! אוהבים אותך צוות CMS!!!!!

אירועים קרובים