"האסטרטגיה: הגן ותקוף; הגנה על המחשוב האישי, 'תקיפה' של שווקים חדשים"

כך אמרה סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו ישראל ● לדבריה, "רכישת שרתי יבמ לפני יותר משנה תעמיק את האחיזה של לנובו בקרב לקוחות קיימים ותביא לחדירה מסיבית שלה לעולם המחשוב הארגוני"

סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

"הרכישה של שרתי יבמ (IBM) לפני יותר משנה הביאה לכך שאנחנו מרחיבים את ההיצע שלנו בתחום מחשוב נוסף, מעבר למחשוב האישי. היא תעמיק את האחיזה בקרב לקוחות קיימים ותביא לחדירה מסיבית לעולם המחשוב הארגוני". כך אמרה סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו (Lenovo) ישראל.

אלבאום דיברה באירוע שערך הסניף הישראלי של ענקית המחשוב האישי. הכנס, שנשא את הכותר Storage and Hyperconverged , נערך היום (ד') באולם דופלקס בהרצליה. את הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הנחתה דנה כהן, מנהלת שיווק, לנובו ישראל.

לדברי אלבאום, "לנובו היא חברת המחשוב האישי הגדולה בעולם מזה שנתיים. הצמיחה שלה גבוהה מהגידול של כלל השוק בתחום. מדובר בחברה גלובלית עם היקף מכירות שנתי של 46 מיליארד דולר. היא מונה 60 אלף עובדים ופועלת ביותר מ-160 מדינות".

צילום ועריכת וידיאו: דותן גור

"לנובו פועלת כיום בשלושה עולמות; המחשוב האישי, המובייל והמחשוב הארגוני, עם שרתי x86", ציינה אלבאום. "זוהי הרחבה משמעותית בהיצע המוצרים של לנובו, כאשר המוטו הוא לתת מענה מקצה לקצה מבחינת חומרה: החל במחשוב אישי, עבור בתחנות עבודה ובתחנות עבודה גרפיות וכלה במחשוב ארגוני", אמרה.

"האסטרטגיה של החברה לאורך שנים", סיכמה, "היא 'הגן ותקוף' – הגן על המובילות בתחום המחשוב האישי, וחדור לשווקים ולקוחות חדשים, עם מוצרים חדשים".

מחשוב עתיר ביצועים

נועם רוזן, מנהל תחום מחשוב עתיר ביצועים, לנובו לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת אפריקה), אמר כי "אנו רק כשנה לאחר רכישת חטיבת השרתים, וכבר יש לנו יותר ממאה עסקאות בתחום HPC, מחשוב עתיר ביצועים, מדי רבעון". הוא אמר כי "התחום משמש לארגונים ממגזרים רבים: תעשייה, אקדמיה ומכוני מחקר, חברות טלקום וספקיות אינטרנט". רוזן אמר כי בשנה החולפת לנובו הצטרפה לארגון אירופי בתחום, ETP 4 HPC.

נועם רוזן, מנהל תחום מחשוב עתיר ביצועים לאזור EMEA, לנובו. צילום: ניב קנטור

נועם רוזן, מנהל תחום מחשוב עתיר ביצועים לאזור EMEA, לנובו. צילום: ניב קנטור

הוא הביא כמה דוגמאות ללקוחות החברה בתחום, ביניהם פיג'ו (Peugeot) ורנו (Renault) מתעשיית הרכב, ג'יי פי מורגן צ'ייס (JP Morgan Chase) בעולם הבנקאות, וכן ארגונים במגזר הביטחוני. "כל חברה גלובלית לא יכולה להיות בחזית התעשייה בתחומה בלא מחשוב עתיר ביצועים", אמר רוזן.

הוא הביא סיפור לקוח, של LRZ, מכון מחקר גדול ליד מינכן, על שם לייבניץ, המעניק שירותי מחקר לכל האוניברסיטאות בגרמניה. במסגרת הפרויקט, אמר, "התקנו 15 אלף שרתים, מתוכם 3,000 שרתים שלא מקוררים באוויר אלא במים חמים, כשהמים נכנסים לתוך השרת. זה יעיל מבחינת צריכת חשמל, כי אין צורך לבנות מצננים. בשל החיסכון האנרגטי, הם נותנים לנו מדי חודש צ'ק בשל החיסכון בחשמל". הוא סיים בצטטו מחקר של IDC, לפיו "לנובו תהיה שחקן משמעותי באירופה בתחום מחשוב עתיר ביצועים".

דני ארז, מנהל קבוצת דטה סנטר, לנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

דני ארז, מנהל קבוצת דטה סנטר, לנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

דני ארז, מנהל קבוצת דטה סנטר, לנובו ישראל אמר כי החברה, המתמקדת בחומרה, הכניסה שורת מוצרי תוכנה חדשים לשוק. "זה שנתיים לנובו מובילה את השוק בהיבט שביעות רצון הלקוחות ושלוש שנים בהיבט אמינות המוצרים". הוא סיים בציינו כי החברה ערכה שינוי ארגוני, במסגרת ההסתערות שלה על השוק הארגוני, "ואנו מסייעים לארגונים לעשות את השינוי הנדרש, כדי שיוכלו לתפעל ולנהל דברים ביעילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים