"נדרשת גישה מהירה ומיידית למידע – החיוני להישרדות ארגונים"

כך אמר דן שפרונג, סמנכ"ל מכירות אזורי ב-Infinidat ● לדבריו, "העלות והמורכבות של האחסון מאלצים את הלקוחות להתפשר"

דן שפרונג, סגן נשיא בכיר לאזור EMEA באינפינידט. צילום: יח"צ

"עסקים תלויים ביכולתם לגשת באופן מהיר ומיידי למידע שלהם, שכן מידע זה חיוני להישרדותם", אמר דן שפרונג, סמנכ"ל מכירות אזורי, Infinidat.

שפרונג דיבר במסגרת פורום C3 מבית אנשים ומחשבים, שערך אתמול (ג') סיור במעבדות החברה בהרצליה. את המפגש פתח אורן ישרים, מנהל מכירות ישראל ב-Infinidat.

Infinidat היא חברה ישראלית, שהוקמה ב-2011 על ידי משה ינאי, המשמש כמנכ"ל שלה. ינאי עבד במילניום הקודם ב-EMC, הוביל את פיתוח מוצר הדגל של החברה, סימטריקס – שהפך אותה לחברת ענק. אחר כך ינאי הוביל ומימן את הקמתו של הסטארט-אפ הישראלי XIV, שנרכש ב-2007 על ידי יבמ (IBM), תמורת 300 מיליון דולר. Infinidat, גייסה גיוס ראשוני של 80 מיליון דולר, ובאפריל 2015 גייסה החברה 150 מיליון דולר, לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר.

"כאשר קצב הגידול של המידע הדיגיטלי עולה על קצב הגידול של קיבולת האחסון, שוק האחסון ממשיך לגדול במהירות", אמר שפרונג. "יחד עם זאת, העלות והמורכבות של האחסון מאלצים את הלקוחות להתפשר". על מנת לפתור בעיה זאת, ציין שפרונג, "אנו מציעים דור חדש של פתרונות אחסון – אמינים, בעלי יכולת הרחבה, מהירים, יעילים וחסכוניים".

לדברי שפרונג, "במסד בודד אחד, אנו מצליחים לפתור את כל האתגרים המשמעותיים בתחום האחסון – עם נפח אחסון, ביצועים, זמינות ועלות. InfiniBox מאפשר לארגונים לממש את הפוטנציאל שלהם ולגדול, עם תמיכה מלאה בגידול הטבעי של העסקים ושל נפח המידע. ארגונים לא צריכים להתפשר עוד על כל אחד מהמרכיבים הללו, הם יכולים לקבל את כולם בפתרון אחד, ולפנות תקציבים למימוש המטרות העסקיות שלהם".

אבי פולק, מנהל תחום תשתיות טכנולוגיות, מנורה מבטחים

אבי פולק, מנהל תחום תשתיות טכנולוגיות, מנורה מבטחים

אבי פולק, מנהל תחום תשתיות טכנולוגיות, מנורה מבטחים, הציג סיפור לקווח. "מנורה הגיעה להחלטה לצאת לרכש של אחסון חדש", אמר, "לאחר שהגיעה לקצה גבול היכולת מבחינת ביצועים עם מערך האחסון הקודם. חיפשנו פתרון אחסון שיפתח לנו צווארי בקבוק ברמת התפעול השוטף".

"החלפנו את כלל מערכות אחסון ה-Production שלנו בפתרון האחסון InfiniBox", ציין פולק. "הוא סיפק לנו ביצועים גבוהים באופן דרמטי, עם זמן תגובה קצר לאין שיעור. הפתרון חסך לנו בעלויות, בחשמל ובשטח רצפה. יתירה מכך, למרות שהגדלנו משמעותית את נפח האחסון, לא היה צורך בגידול בכוח האדם, וזאת  בשל פשטות הניהול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים