משרד הבריאות הטמיע מערכות נט-אפ בפרויקט במיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו המערכות על ידי צוות השירותים המקצועיים, PS, של ענקית האחסון ● מטרת השדרוג: קבלת גמישות בהרחבת הביצועים, בהתאם לצורך בפועל, עם מערכת בשרידות גבוהה ביותר

משרד הבריאות ונט-אפ

משרד הבריאות הטמיע מערכות אחסון של נט-אפ (NetApp). הפרויקט ארך שמונה חודשים והסתיים לפני ימים אחדים. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעו המערכות על ידי צוות השירותים המקצועיים, PS, של ענקית האחסון. מטרת שדרוג מערכות האחסון במשרד הבריאות הייתה לקבל גמישות בהרחבת הביצועים, בהתאם לצורך בפועל, עם מערכת בשרידות גבוהה ביותר. כל זאת, מבלי לפגוע במשתמשים.

המערכות שהוטמעו הן מערכות אחסון אחודות, המספקות פתרון SAN ו-NAS. פרויקט השדרוג הביא לשיפור הזמינות של שירות שיתוף הקבצים – בין משתמשים ואפליקציות. מערכות האחסון המוטמעות במשרד הבריאות משרתות 4,000 משתמשים.

הפרויקט כלל הטמעה של מערכת Cdot – הכוללת ארבעה בקרים היברידים ושני בקרי AFF (All Flash FAS), ליישום וירטואליזציה של תחנות העבודה, VDI. ה-AFF משלב ביצועים עם זמני תגובה מהירים, טכנולוגיות דחיסה ומניעת שכפול (דה דופליקציה) ומכונות אחסון וירטואלי (SVM). זאת, לשם השגת גמישות בניוד סביבות האחסון, בהקצאות משאבים ועוד.

לדברי טל אביטן, ארכיטקט תשתיות ומנהל צוות וירטואליזציה ואחסון, משרד הבריאות, "המשרד חלוץ בתחום החדשנות הטכנולוגית, והוא מתאפיין באימוץ פתרונות טכנולוגיים לייעול ולשיפור רמת השירות הארגוני. מדובר בפרויקט מאתגר, בעל חשיבות גבוהה עבורנו. הפרויקט בוצע בצורה טובה, תוך הקפדה על  המשכיות עבודה ואפס תקלות במהלכו. הפרויקט הסתיים בהצלחה ובזמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים