"בסוף, הכל זה תוכנה, ותוכנה זה מסובך ונדרש מי שיעזור"

כך אמר שחר אפעל, מנכ''ל נס ● לדבריו, "הדרך למעבר מהעולם המסורתי אל העולם החדש היא במימוש תפיסת האג'ייל - המשמעות היא שלוש רגליים: ניהול זמן הדוק, תפקידם של מנהלי המוצר וניהול האיכות"

שחר אפעל, מנכ''ל נס. צילום: ניב קנטור

"ארגונים נדרשים לעבור שינוי, על מנת להיכנס לעולם הדיגיטלי. הכניסה לעולם זה מצריכה שינוי של התשתיות. בסופו של דבר, הכל זה תוכנה. תוכנה זה מסובך, ואנו פה בשביל לעזור", כך אמר שחר אפעל, מנכ"ל נס.

אפעל דיבר בפתח אירוע Application Economy: What`s Next, שנערך על ידי חטיבת CA ישראל ב-NessPRO. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ב'), באולם אירועים LAGO, ראשון לציון, בהשתתפות מאות מקצועני IT. את המליאה המרכזית הנחה זוהר פרל, מנהל חטיבת CA ב-NessPRO.

הדרך למעבר מהעולם המסורתי אל העולם החדש, אמר אפעל, "היא במימוש תפיסת האג'ייל. המשמעות היא שלוש רגליים: ניהול זמן הדוק, תפקידם של מנהלי המוצר וניהול האיכות. מימוש תפיסת DevOps נשען על אותן מיומנויות אג'יליות והוא מספק כלים אוטומטיים להעביר את תכולת הפיתוח לייצור. כך מתאפשרת שרשרת אוטומטית מהפיתוח ועד המשתמש הסופי. ככל שהארגון נשען יותר על תרבות אג'ילית מתקדמת – ככה נראה תוצאות טובות יותר של ה-DevOps".

"עבורי האירוע הוא סימן דרך", סיכם אפעל. "קליטת פעילות CA בתוך נס נערכה באופן המיטבי. היה פה שילוב של אחריות והזדמנות. קלטנו את אנשי CA ישראל, ויש לנו אחריות גדולה לשמור על מותג הנמצא בשוק המקומי שנים רבות ולדאוג שיצמח. יש פה הזדמנות לחיבור לקוחות CA ולקוחות שאינם לקוחות CA למגוון הטכנולוגיות שיש לנו".

"נס עובדת עם כל חברות המוצרים הגדולות בשוק, ביניהן CA, ומספקת מוצרים לכל תהליך פיתוח אג'ילי ומימוש תפיסת DevOps. הובלת השינוי נעשית בארגונים על ידינו נעשית עם כלי DevOps של ,CA ומאפשרת לארגון לקבל תוצרי פיתוח של מוצרים – בקצבים טובים יותר ובאיכות הרצויה".

זוהר פרל, מנהל חטיבת CA ב-NessPRO. צילום: ניב קנטור

זוהר פרל, מנהל חטיבת CA ב-NessPRO. צילום: ניב קנטור

פרל, שכאמור, הנחה את האירוע, אמר כי "רבות מדברים על שינוי דיגיטלי בעולם העסקי. אלא שבפועל, המצב הפוך: אנו כבר נמצאים בעולם דיגיטלי, וכעת נדרשת אסטרטגייה עסקית אשר מתאימה לעולם הדיגיטלי של כלכלת האפליקציות".

כולנו, אמר פרל, "חווים את צריכת השירותים באופן שונה מבעבר. מרכישת כרטיסי טיסה ועד הזמנת חדרי מלון, ועוד. הטרנספורמציה הדיגיטלית-עסקית קורית כל הזמן.

"לחברת השיתופיות הגדולה ביותר בהודו להשכרת חדרים בבתי מלון אין ולו חדר אחד משלה", אמר פרל. "אמזון (Amazon) ועליבבא (Alibaba) הן רשתות ענק קמעונאיות בלא חנות אחת. פייסבוק (Facebook) היא חברה שלא מייצרת תוכן משל עצמה". המשותף לכל הגופים הללו, ציין פרל, "הוא חדשנות, גמישות ביצועית ומצוינות תפעולית".

הוא סיכם באומרו כי "כיום, כל ארגון הוא ארגון IT. המהות היא לזהות הזדמנויות ולבנות עבורן מוצרים ושירותים מהר יותר מהמתחרים. זו כלכלת האפליקציות ועל המנמ"רים להיערך לקראת זה ולהפנים שזה העתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים