"יש לשלב בין הטכנולוגיה לבין ההתנהגות הצרכנית"

"אנחנו לומדים על המשתמש - כל הידע הזה מאפשר לנו לתת לו משהו אשר מותאם לו, ולעדכן אותו על אפשרויותיו", אמרה תמר גרזון, מנכ''לית טרווליסט מקבוצת גוליבר

תמר גרזון, מנכ''לית טרווליסט מקבוצת גוליבר. צילום: ניב קנטור

"היום אנו יודעים ללמוד את ההתנהגות הצרכנית של הגולשים. מתוך הלמידה הזו אנו משנים וגוזרים את הפעילות שלנו. השילוב בין הטכנולוגיה לבין ההתנהגות הצרכנית – הוא שילוב מנצח". כך אמרה תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט מקבוצת גוליבר.

גרזון דיברה בפאנל מומחים שנערך במסגרת התחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל, Webi Awards 2015. התחרות נערכת זו השנה ה-11 ברציפות על ידי קבוצת אנשים ומחשבים. טקס הענקת הפרסים נערך ביום ה' האחרון באולם אירועים LAGO בראשון לציון, בהשתתפות נציגי הארגונים הזוכים. מנחה הטקס והפאנל היה יהודה קונפורטס, עורך ראשי אנשים ומחשבים.

לדברי גרזון, "האינטרנט השיתופי נמצא בעולם התיירות. יש לו דוגמאות נוספות מעבר ל-Airbnb. כך, יש אתרים העוסקים במכירות כרטיסים להופעות בחו"ל, יש חברת סטארט-אפ העוסקת במכירת נקודות לנוסע מתמיד, ויש את חוליו – אפליקצית תיירות ישראלית המאפשרת להזמין טיסה, קצת אחרי הרגע האחרון. הכלכלה השיתופית באינטרנט היא תחום רלוונטי לעולם התיירות והיא מתפתחת".

"אני רואה התפתחות", אמרה. "במעבר 'מאחד – לרבים' ל'אחד לאחד'. מהמקום ממנו אני באה, אתרי סחר, זה יגיע וקורה – אתר הסחר מייצר אותה תחושה למשתמש כ'אחד על אחד', עם התאמה אישית. יש לתת לגולש תחושה שהאתר 'מדבר' עימו באופן ייחודי, ומשקף לו את מה שמעניין ורלוונטי לו". לדברי גרזון, "אנו לומדים על המשתמש, בן כמה הוא, מה מצבו ומה הוא מחפש. כל הידע הזה מאפשר לנו לתת לו משהו אשר מותאם לו, למשל מחירים המשתנים תדיר בעולם התיירות, ולעדכן את הגולש אודותיהם".

"השילוב בין הטכנולוגיה לבין ההתנהגות הצרכנית", אמרה גרזון, "הוא שילוב מנצח. היום אנו יודעים ללמוד את ההתנהגות הצרכנית של הגולש בפועל. מתוך הלמידה הזו אנו משנים את האופן בו אנו פועלים ואת מה שאנו מנגישים לו באתר". לדבריה, "הגמישות של הצרכן היא גבוהה באופן משמעותי יותר מאשר בעבר. כך, אנו מאפשרים למשתמשים לעשות אגרגציה להשוואת מחירים". גרזון סיכמה באומרה כי "כל הטכנולוגיות החדשניות בעולם התיירות שהופיעו באחרונה, מביאות לכך שיותר אנשים טסים לחו"ל, כי זה יותר זול מבעבר, אם במחירים – ואם ביכולת של הטכנולוגיות לייצר שילובי טיסות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים