הענק הכחול-לבן: יבמ וצ'ק פוינט משלבות כוחות

החברות יציעו מוצרים ושירותים משולבים וישתפו החלפת מידע דו-כיוונית בין קבוצת מודיעין האבטחה X-Force של יבמ ובין יחידת המחקר של צ'ק פוינט

אז מה אם הוולנטיין כבר עבר. יבמ וצ'ק פוינט

יבמ (IBM) וצ'ק פוינט (Check Point) מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן, ומתחילות לשתף מידע בתחום איומי האבטחה. שתי החברות הודיעו על שורה ארוכה של מוצרים משולבים, ועל השקעות אותן תבצע יבמ בתחום שירותי הייעוץ והשירותים המנוהלים שלה.

שיתוף מידע בתחומי האבטחה בין שתי החברות יכלול קשר ישיר והחלפת מידע דו-כיוונית בין קבוצת מודיעין האבטחה X-Force של יבמ ובין יחידת המחקר של צ'ק פוינט, תוך שימוש במאגר השיתופי של נתוני האבטחה אותו מפעילה יבמ, X-Force Exchange. נתוני מודיעין האבטחה השיתופיים האלה יכולים להיות משולבים אל תוך מוצרי האבטחה של כל אחת מהחברות, על מנת לסייע בהקמת מערך הגנה פעיל ללקוחות.

שיתוף יכולות לרוחב פלטפורמות ניהול האבטחה יאפשר ללקוחות לשפר את יכולות התגובה מול איומים. צ'ק פוינט תשיק אפליקציית בקרה חדשה, SmartConsole, שתהיה זמינה במאגר אפליקציות האבטחה של יבמ, לצורך שילובה בפלטפורמת מודיעין האבטחה QRadar של יבמ – באופן המאפשר למפעילי הרשת לקבל בזמן אמת נתונים אודות האיומים השונים, ישירות מתוך קונסולת השליטה של QRadar, תוך חיסכון בזמן והאצת זמן התגובה.

כמו כן, הגנה משופרת על סביבת מובייל תתאפשר בעזרת שילוב בין הכלים של צ'ק פוינט ובין MaaS360 של יבמ, באופן המאפשר הקמה מהירה וניהול יעיל של סביבת ההתמודדות עם איומי מובייל – Check Point Mobile Threat Prevention, על מנת לצמצם את הסיכונים הנולדים מחדירה באמצעות מכשירים ניידים אל הרשת הארגונית, ותוך שימוש בתובנות המופקות בזמן אמת מנתוני הגישה והפעילות ברשת. שילוב יכולות אלו יאפשר הגנה אוטומטית מפני איומים מתקדמים שמקורם במכשירים ניידים, אפליקציות ורשתות מובייל – תוך פישוט תהליכי היישום והניטור השוטף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים