IFN מקימה בעיריית רמת גן מערכת לניהול מסמכים; ההיקף: מיליוני שקלים

המערכת תשרת את 700 עובדי העירייה לשיפור ניהול המסמכים ותהליכי העבודה בכל המחלקות והאגפים, לרבות חינוך, שלטים, בינוי, רווחה, חנייה ולשכות הבכירים

משה יבניאל, משנה למנכ"ל IFN

IFN מקבוצת יעל החלה בהטמעת מערכת לניהול מסמכים ולניהול תהליכי עבודה בעיריית רמת גן. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מיליוני שקלים. הפרויקט, שיכיל את כל מחלקות ולשכות העירייה, החל בדצמבר האחרון וצפוי להימשך כשנתיים.

המערכת תרחיב, תייעל ותשפר את ניהול המסמכים ואת תהליכי העבודה בכל מחלקות ואגפי העירייה, לרבות חינוך, שלטים, בינוי, רווחה, חניה, לשכות הבכירים בעירייה ועוד. המערכת תשרת את 700 עובדי עיריית רמת גן ותטפל בסביבות עבודה הכוללות ממשקים וקישורים למערכות אחרות בעירייה. בנוסף, הפתרון יכלול גם יכולת סריקה, אוטומציה והסבת המסמכים ממקורות שונים. בסך הכל תטפל המערכת בכמיליוני מסמכים בשנה.

המערכת מבוססת תשתית FileNet Content Manager  של יבמ (IBM) ומוצר ה-DriveU של IFN. המערכת תהווה פתרון כולל לשליפה ולאחזור של מסמכים בתצורות שונות מארכיוני המחלקות השונות וניהול תהליכי עבודה כדוגמת: פניות ציבור, גבייה, תיקי עובדים ועוד.

המערכת החדשה אשר תוטמע על ידי אנשי IFN מקבוצת יעל, תחליף מערכת קיימת, אף היא מבית IFN, שעליה פותחו כלים של החברה לאוטומציה. עוד תחליף המערכת כלים של מערכת Desk.

לדברי ירון יהב, מנמ"ר עיריית רמת גן, "כחלק מיישום החזון והאסטרטגיה העירונית שלנו, החלטנו ליישם ולהטמיע בכל אגפי העירייה את המערכת לניהול מסמכים. הפרויקט יאפשר לעירייה לנהל באופן מרוכז את כלל מסמכיה – הן הפנימיים והן אלה שאל מול התושבים – בצורה ממוכנת ודיגיטלית. הפרויקט יאפשר נגישות מהירה וממוקדת למידע".

משה יבניאל, משנה למנכ"ל IFN הוסיף כי "הפרויקט יעביר את עיריית רמת גן לעולם הדיגיטלי. הקמנו כוח משימה מקצוען על מנת לעמוד ביעדים שהציבה לנו הנהלת העירייה. רמת גן מצטרפת לעיריות ולרשויות מקומיות רבות בהן הטמענו את הפתרון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים