גופים מוסדיים רכשו 18% מהון המניות של טלדור תמורת כ-47 מיליון שקלים

בין הגופים: הפניקס, בית ההשקעות מור ורידינג קפיטל ● העסקה משקפת את אמון שוק ההון ביכולתה של טלדור להמשיך לתת תשואה טובה למשקיעים במניותיה

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור. צילום: קובי קנטור

קבוצת גופים מוסדיים רכשה כ-18% ממניות טלדור בתמורה ל-46.6 מיליון שקלים, בעסקה המשקפת לחברה שווי שוק של כ-256 מיליון שקלים – כך היא דיווחה הבוקר (ד') לבורסה. בעלת השליטה בטלדור, DBSI שבשליטת ברק דותן ויוסי בן שלום, תחזיק לאחר העסקה כ-56% ממניות החברה.

מניית טלדור הייתה אחת מהכוכבות הבולטות של הבורסה בתל אביב ב-2015 – השער שלה זינק בשנה החולפת בכ-275%. העסקה התבצעה לפי מחיר של 23.3 שקלים למנייה, הנמוך בכ-9% משער הפתיחה בבורסה היום.

על הגופים הבולטים שרכשו מניות בעסקה נמנים חברת הביטוח הפניקס, שרכשה כ-8% ממניות טלדור, בית ההשקעות מור ורידינג קפיטל. גופים אלה מצטרפים לפסגות וללילין לפידות, שהינם בעלי עניין בחברה כיום. את העסקה הובילה ברק קפיטל חיתום, בניהולו של צביקה מנס.

לדברי נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור, "כניסת המוסדיים היא ביטוי נוסף לאמון של שוק ההון בביצועים של החברה בשנתיים האחרונות וביכולתה להמשיך ולצמוח גם בעתיד". הוא ציין כי "בעקבות המכירה יחזיק הציבור נתח משמעותי יותר מהחברה ובפיזור רחב יותר".

טלדור היא ספקית של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים בתחומי התוכנה, החומרה, התקשורת ומיקור-חוץ, שמעסיקה כ-2,700 עובדים. את 2014 היא סיימה ברווח שיא שהסתכם ב-21.1 מיליון שקלים. הכנסות החברה באותה שנה הסתכמו ב-797 מיליון. ברבעון השלישי של 2015 דיווחה החברה על רווח מצטבר של כ-17.6 מיליון שקלים ובתשעת החודשים הראשונים שלה זינוק הרווח ב-73% בהשוואה לזה שנרשם בתקופה המקבילה ב-2014. בעקבות השיפור החד ברווחיות חזרה טלדור במהלך 2015 לחלק דיבידנדים לבעלי מניותיה.

העסקה משקפת את אמון שוק ההון ביכולתה של טלדור להמשיך לתת תשואה טובה למשקיעים במניותיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים