מיטב דש הטמיעה פתרון אחסון של Infinidat בהיקף של מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון האחסון InfiniBox בשני אתרי החברה ● מטרתו הייתה לשפר את זמני התגובה של החברה ללקוחותיה ולעובדיה, ולהשיג יעילות גבוהה בשירות לקוחות, בהשגת מידע עסקי ואנליטי

גיל צבר, סמנכ"ל מערכות מידע במיטב דש

אנשי Infinidat הטמיעו את פתרון האחסון שלהם בבית ההשקעות מיטב דש. הפרויקט ארך כחודש והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כמיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון האחסון InfiniBox בשני אתרי החברה, והוא משרת את מאות עובדי מיטב דש. מטרת הפרויקט הייתה לשפר את זמני התגובה של החברה ללקוחותיה ולעובדיה, ולהשיג יעילות גבוהה בשירות לקוחות, בהשגת מידע עסקי ואנליטי, כמו גם ביכולתם של הברוקרים לנצל במהירות הזדמנויות בשוק עבור לקוחותיהם. מיטב דש רכשה מ-Infinidat נפח אחסון של מאות טרה-בייט.

ה-InfiniBox הוא מוצר חומרה ותוכנה משולב, אשר מציע נפח אחסון שימושי בקיבולת של כ-2 פטה-בייט בארון בודד. למוצר יש זמינות של "שבע תשיעיות" – 99.99999%, משמע נפילה של לכל היותר שלוש שניות בשנה. הביצועים של המוצר הם בסדר גודל של יותר מ-850 אלף IOPS, עם יכולת להזרמת נתונים בקצב של עד 12.5 ג'יגה-בייט בשניה. הפתרון יעיל אנרגטית ומנצל מקסימום של KW 3-8 בעומס מלא.

לדברי גיל צבר, סמנכ"ל מערכות מידע במיטב דש, "מערכת האחסון שהוטמעה מאפשרת לנו להגיב ביעילות רבה יותר ללקוחותינו. מדובר בפתרון בעל זמינות גבוהה וזמן השבתה מינימלי, אשר דורש פחות זמן ומאמץ בתחזוקה. זמן התגובה שלנו עלה ב-300%-200%, דבר שתרם לשיפור שביעות הרצון של לקוחותינו, כמו גם למיצוב תחרותי שלנו בשוק".

Infinidat הודיעה באחרונה על סבב גיוס שני של 150 מיליון דולר, מתוך סך גיוסים של 230 מיליון דולר, ומוערכת כיום לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר. דן שפרונג, מנהל מכירות ישראל בחברה, הוסיף כי "פתרונות אחסון עתירי ביצועים מאפשרים לארגונים להשיג את מטרותיהם בשוק התחרותי. מיטב דש מצטרפת לקרוב ל-100 ארגונים בישראל ובעולם אשר בחרו ב-InfiniBox כפתרון האחסון שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים