EMC הטמיעה מערך אחסון מבוסס פלאש באופק טכנולוגיות בהיקף של יותר ממיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמע XtremIO בחוות השרתים המרכזית של אופק טכנולוגיות ● זהו הפתרון הראשון בישראל המוצע ללקוחות כשירות ענן

EMC

EMC הטמיעה את מערך האחסון שלה בתשתיות הענן של אופק טכנולוגיות. הפרויקט החל באוגוסט האחרון והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על יותר ממיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמע בחוות השרתים המרכזית של אופק טכנולוגיות, XtremIO – פתרון האחסון מבוסס פלאש (Flash) של ענקית תשתיות ניהול המידע. זהו הפתרון הראשון בישראל המוצע ללקוחות כשירות ענן. עוד כלל הפרויקט הטמעת שרתי אירוח ומתגים של ברוקייד (Brocade), בתצורה של שרידות כפולה.

אופק טכנולוגיות מתמחה באספקת פתרונות ענן למגזר העסקי, והיא מספקת שירותי ענן באמצעות סביבת מחשוב המבוססת על מערכות האחסון של EMC. נמסר כי ההתקנה של מערך האחסון החדש, XtremIO, שיפרה במאות אחוזים את רמת הביצועים בסביבה הווירטואלית של אופק טכנולוגיות ותאפשר ללקוחותיה ביצועים ורמות שרידות גבוהות יותר.

עמית גואטה, מנכ"ל אופק טכנולוגיות, אמר כי "בשל מערכת האחסון החדשה, נספק ללקוחותינו שירותי ענן המבוססים על תשתיות איכותיות, אמינות ומהירות הרבה יותר. רמת הביצועים שנספק בסביבת הענן החדשה שלנו תביא להתפתחות וצמיחה בתחום תשתיות הענן בארץ".

דניס זולוטובסקי, מנהל מכירות ופיתוח עסקי, EMC ישראל, הוסיף כי "הפתרון שהוטמע באופק טכנולוגיות יאפשר מתן שירותי ענן ייחודיים ללקוחות החברה, תוך אספקת ביצועים ללא פשרות ורמת שירות מהירה בהקצאת סביבות מחשוב. מדובר בפלטפורמה גמישה, בעלת יכולת גידול, המאפשרת הקצאה מהירה של שירותי ענן ללקוחות אופק טכנולוגיות".

במאי 2012 EMC רכשה את חברת הסטארט-אפ הישראלית XtremIO, תמורת 450 מיליון דולרים. XtremIO מספקת מערכת שתומכת בזיכרון ומאפשרת לנצל את טכנולוגיית ה-SSD באופן מיטבי, לטובת הגברת קצב המהירות לגישה לנתונים – צורך עסקי ההולך וגדל כיום. החברה מפתחת מערכות אחסון מידע שמבוססות על כוננים קשיחים שבנויים משבבי זיכרון פלאש. מרכז הפיתוח של XtremIO ממוקם בקיבוץ גליל ים, בסמוך למרכז המצוינות של EMC בהרצליה. EMC דיווחה באחרונה, כי מכירות המוצר בעולם עברו את רף המיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים