נס תתפעל במיקור-חוץ את ה-IT בקידום בהסכם בן שלושה מיליון שקלים

ההסכם כולל תפעול ותחזוקה מלאים של הדטה סנטר של הקבוצה ושל המערכות ב-20 סניפי הקבוצה

נס טכנולוגיות

נס תתפעל במיקור-חוץ מלא את מערכות המידע של קבוצת קידום, המתמחה בהכנה לבחינות ובלימודי השפה האנגלית. ההסכם כולל תפעול ותחזוקה מלאים של הדטה סנטר של הקבוצה ושל המערכות ב-20 סניפי הקבוצה. עלות ההסכם עומדת על שלושה מיליון שקלים.

קבוצת קידום פועלת יותר מ-30 שנה בתחום הלימודים וההכשרה של צעירים, ומספקת לימודי אנגלית, הכנה לבחינות בגרות, הכנה למבחן אמי"ר והכנה לבחינות ה-GMAT.

צוות מומחים עובדי נס, ייתן לעובדי קידום תמיכה מלאה במחשוב, שירותי טכנאות ושירותי תפעול ותחזוקת כלל תשתיות ה-IT.

מערכות המידע של קבוצת קידום מספקות פתרונות הכוללים מערכות לניהול התלמידים, הקורסים והפעילות השוטפת במגוון טכנולוגיות. פעילות מיקור-החוץ של נס תאפשר לאנשי מערכות המידע להתמקד בהמשך פיתוח וקידום אפליקציות ארגוניות התומכות בצרכים העסקיים של הקבוצה, תוך שיפור רמת השירות ללקוחות ולמשתמשים הפנימיים.

דקלה שובל, סמנכל"ית הכספים בקבוצת קידום, אמרה כי "החלטנו להוציא את פעילות תחזוקת ותמיכת מערכות המידע למיקור-חוץ. ההסכם המבוסס על SLA מלא, יאפשר לנו להמשיך ולצמוח, תוך התאמת מערכות המידע שלנו לכל שינוי. מיקור-חוץ של המערכות ייתן מענה טוב יותר לצרכים המתפתחים של הקבוצה".

רוני טברסקי, סמנכ"ל בכיר ומנהל קו מיקור-החוץ בנס, הוסיף כי "הצענו פתרון אינטגרטיבי אשר יספק שירותי תפעול ותמיכה מלאים לקבוצה, לטובת קידום ולקוחותיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים