ארז צור, EMC ישראל: "תפקיד המנמ"ר משתנה – מפותר בעיות למאפשר עסקית"

לדברי צור, מנכ"ל החברה, "השוק הישראלי מאמץ את הפתרונות ואת הגישה של החברה לאתגרים הטכנולוגיים, כאשר המנוע מאחורי הכל - זו האפליקציה"

ארז צור, יו"ר משותף של IATI. צילום: ניב קנטור

"הטכנולוגיה משתנה במהירות, ארגונים מאמצים את השינוי גם הם. תפקידו של המנמ"ר משתנה לנגד עינינו והוא הופך מפותר בעיות למי שמאתגר את הארגון ומנהיג תרבות של חדשנות, וככזה הוא מאפשר עסקית". כך אמר ארז צור, מנכ"ל EMC ישראל.

צור פתח את כנס EMC Forum, כנס הלקוחות והשותפים של הסניף הישראלי של ענקית תשתיות ניהול המידע.  הכנס התקיים היום (ב') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות יותר מאלף מקצועני IT.

לדברי צור, "השוק הישראלי מאמץ את הפתרונות ואת הגישה של EMC לאתגרים הטכנולוגיים, כאשר המנוע מאחורי הכל – זו האפליקציה".

"נמשיך להתחזק בשוק הישראלי", אמר צור, "נהדק את הקשר עם השותפים שלנו ונבסס את מעמד החברה בישראל". בהתייחסו לרכישה של דל (Dell) את EMC, אמר צור כי "החיבור עם דל ייצור גוף גדול מאד במונחי התעשייה העולמית, וגם יעיל. היצע המוצרים העשיר, תשתית השירות והיכולת לתת מענה לאתגרים הטכנולוגיים שלפנינו – יהיו ייחודיים".

במסגרת הכנס התקיים פורום המנהיגות הנשית של EMC, ה-Women’s Leadership Forum. הפורום קיים במרבית המדינות בהן פועלת EMC והושק בראשונה בישראל, באירוע Women in Technology -WIT אותו פתחה ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא לחדשנות במרכזי המצוינות הגלובליים של EMC ומנכ"לית מרכז המצוינות בישראל. בכנס דיברו נשים מובילות, יזמיות, צעירות ומנוסות, אשר חלקו את סיפוריהן ותובנותיהן.

 ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא לחדשנות במרכזי המצוינות הגלובליים של EMC ומנכ"לית מרכז המצוינות בישראל. צילום: ניב קנטור

ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא לחדשנות במרכזי המצוינות הגלובליים של EMC ומנכ"לית מרכז המצוינות בישראל. צילום: ניב קנטור

לדברי ד"ר ברי, "בארגון טכנולוגי, אנשים, בין אם נשים, גברים, יהודים ובני כל דת אחרת, נמדדים על פי כישוריהם המקצועיים בלבד, ומן הראוי שתיפתחנה להם דלתות נוספות להשתלב במגזר זה".

EMC, אמרה ד"ר ברי, "תסייע לנשים להתמודד ולהתאים עצמן למסגרות הקיימות בהיי-טק. נביא Best Practices בין נשים למקומות עבודה. נביא תועלת לשני הצדדים, נגשר על הפער בין הצרכים של העובדת המתאימה לבין הארגון". היא סיכמה באומרה כי "ארגונים נדרשים לגיוון, עליהם להכיל אנשים שונים. קידום בהעסקת נשים יאפשר לתרום למקום העבודה ויאפשר לנשים להיות מועסקות. שני הצדדים יוצאים מורווחים – וכמות התסכול יורדת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים