פעם שלישית גלידה – פייסבוק קרסה הלילה שוב

אימפריות בהחלט נופלות יותר מפעם אחת, כך מסתבר ● קצת אחרי השעה עשר בלילה הרשת החברתית הותירה מיליוני משתמשים או יותר ללא גישה לדטה הפרטית שלהם מלבד לשירות ההודעות המיידיות

פייסבוק

אמש (ב'), קצת אחרי השעה עשר בלילה, זה קרה שוב זו הפעם השנייה בשבוע – פייסבוק (Facebook), הרשת החברתית שמניעה את העולם, קרסה. גולשים במדינות רבות, כולל ישראל, אשר ניסו להיכנס לחשבון הפייסבוק שלהם גילו במפתיע הודעה בנוסח "מצטערים, דבר מה השתבש" ("sorry something went wrong").

הקריסה הנוכחית הותירה מיליוני משתמשים או יותר, מתוך 1.23 מיליארד הלקוחות הרשומים לטענתה של פייסבוק לשירותיה, ללא גישה לדטה הפרטית שלהם, ורק שירות ההודעות המיידיות של הפייסבוק המשיך לפעול כרגיל.

הגולשים התמהים, שגילו שהאתר של הרשת החברתית, השני בפופולריותו אחרי גוגל (Google), קרס, פרקו את תסכולם בפוסטים שונים ברשתות חברתיות כמו טוויטר (Twitter) ואחרות. במהלך התקלה הובטח למשתמשים, בהודעה שאליה הגיעו במקום אל הפיד הרגיל שלהם, כי החברה עובדת על התקלה ושזו תתוקן בקרוב, ואמנם לאחר כ-40 דקות שבה הרשת לפעולה מלאה.

הקריסה הנוכחית אינה יחידה ונדירה, שכן כזכור בשבוע שעבר, יום ה', הפסיקה פייסבוק לפעול במשך כרבע שעה – הפסקה שזכתה לתהודה גדולה בכל העולם. עכשיו נותר רק להמתין ולגלות כמה יציבות תפגין הרשת לפני הנפילה הבאה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. הלל

    כן יאבדו כל אויביך ה',יהי רצון שתיפול ולא תקום

אירועים קרובים