שלומי אביב, בינת: "חוויית שירות דיגיטלית – רכיב מהותי לארגונים פיננסיים"

"הלקוחות מכירים את העולם הדיגיטלי כמשתמשים והם מצפים מהבנק לספק להם שירותים בעלי ערך אמיתי, בדיוק כמו שהם מכירים בעולם הצרכני-פרטי", אמר אביב, סמנכ"ל מכירות אגף אנטרפרייז בחברה

שלומי אביב, סמנכ"ל מכירות אגף אנטרפרייז, בינת תקשורת מחשבים. צילום: קובי קנטור

"במרכז של תחום הפיננסים כיום נמצאת ההיערכות של ארגונים ממגזר זה לעידן הדיגיטלי. וכאשר מדברים על דיגיטל, מדברים בעיקר על חוויית שירות דיגיטלית – זו מהווה רכיב מהותי בקרב ארגונים אלה", כך אמר שלומי אביב, סמנכ"ל מכירות אגף אנטרפרייז בבינת תקשורת מחשבים.

אביב דיבר בפאנל פיננסי שנערך במסגרת כנס המנמ"רים החצי שנתי של אנשים ומחשבים. הכנס נערך באחרונה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, הנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה, והשתתפו בו מאות מנמ"רים וספקי IT. את הפאנל הנחה אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה.

לדברי אביב, "כשמדברים על חוויית שירות דיגיטלי, מדברים על חוויית שירות חדשה שהדרישה אליה מגיעה ישירות מהלקוחות. הלקוחות מכירים את העולם הדיגיטלי כמשתמשים, חלק מהם ממש חיים שם, והם מצפים מהבנק שלהם לספק להם שירותים בעלי ערך אמיתי מהמרחב הדיגיטלי, בדיוק כמו שהם מכירים בעולם הצרכני-פרטי".

מצב זה, אמר, "מחייב את הארגון הפיננסי להקים יכולת-רב ערוצית אמיתית, ראייה של 360 מעלות על פעולות הלקוח. זה מחייב את הארגון לייצר יכולות תקשורת מתקדמות עם הלקוח, דוגמת וידאו, לצד קול. זה מחייב פיתוח של אפליקציות חדשות, והפצה מהירה שלהן ללקוחות". הוא הוסיף כי, "מצב זה מחייב יכולת ניתוח של המידע בזמן אמת והצגה שלו על גבי כל מכשיר קצה. עוד נדרש גם להקשיח עוד יותר את ההגנה על המידע ולבצע יותר תאימות לרגולציה".

"השילוב של כל הטכנולוגיות האלה, כאשר חלק נכבד מהן טכנולוגיות קיימות ואפילו בוגרות, יאפשר לארגון להנגיש אותן ללקוחות ולהציע חוויית שירות חדשה", אמר אביב. "הבונוס לארגון יהיה לא רק בתחום השירות ללקוחות, אלא גם בתחום של יעילות ארגונית ותפעולית גבוהה יותר, עם זמן תגובה קצר ומהיר לשינויים עסקיים".

אביב סיים בציינו כי "בינת נערכה לעידן הדיגיטלי עם פתרונות אשר מאיצים את השילוב של חוויית הדיגיטל מקצה לקצה. אחד הפתרונות שאנו מציעים הוא מוקד השירות בענן, המאפשר לשלב בארגון יכולות רב-ערוציות, ושילוב בין עולמות הרשת, המובייל, מערכות השירות הארגוניות ומערכות הליבה. כך, אפשר להציע חוויית דיגיטל עשירה ללקוחות. פתרון נוסף הינו בתחום הענן, שהקמנו על בסיס הדטה סנטר החדש של בינת בירושלים, המציע שירותי ענן שמיועדים לפיתוח, הטמעה ופריסה מהירה, של שירותים עסקיים חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים