מנכ"ל חדש לאיגוד האינטרנט: עו"ד יורם הכהן

מקים ויו"ר רמו"ט עד 2013 נבחר על ידי ועדת האיתור שמינה האיגוד ● לדבריו, "יש לאיגוד האינטרנט חשיבות רבה, כארגון שעוסק בחיים הדיגיטליים של אזרחי ישראל"

עו"ד יורם הכהן, יו"ר עמותת פרטיות ישראל ומנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי.

עו״ד יורם הכהן מונה לתפקיד מנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי. הוא הקים ועמד עד 2013 בראש הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע (רמו״ט) במשרד המשפטים. עו"ד הכהן נבחר לפי המלצת ועדת איתור שמינה הוועד המנהל של האיגוד.

יצוין כי עו״ד הכהן מתמחה בנושאי משפט וטכנולוגיה, ומשמש כעמית מחקר בנושאי סייבר, טכנולוגיה ומשפט במכון למחקרי בטחון לאומי. בין היתר, כראש רמו"ט הוא היה הרגולטור מטעם המדינה בנושאים של הגנת פרטיות במידע, חתימה אלקטרונית ונתוני אשראי. במסגרת זו הוא היה אחראי על השתת קנסות על ארגונים שלא פעלו בנושאים אלה לפי החוק. בנוסף, עו"ד הכהן ייצג את ישראל בפורומים בינלאומיים, בהם ה-OECD.

איגוד האינטרנט הישראלי מנהל את מרשם שמות המתחם בסיומת il. ואת מחלף תשתית האינטרנט IIX. בנוסף, עוסק האיגוד בסוגיות מדיניות ציבורית הקשורות לאינטרנט בישראל ומשמש כסניף המקומי של איגוד האינטרנט העולמי, ISOC.

עו"ד הכהן ציין כי ״לאיגוד האינטרנט הישראלי חשיבות רבה, הן כמנהל מערכת תשתית של האינטרנט בישראל, והן כארגון העוסק בחיים הדיגיטליים של אזרחיה. אני מקווה להנהיג אותו למחוזות חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים