עו"ד נעמי אסיא: "הסייבר אינו רק משהו המאיים בעלמא – אלא הופך איום גדול משעה לשעה"

"מנהלים מגלים אדישות מוחלטת לנזקים שמתקפות סייבר עלולות לגרום לארגונים שלהם, ויש להם תלות כמעט מוחלטת במערכות ה-IT, דבר שיוצר לא מעט חולשות במערכות ההגנה שלהם", אמרה עו"ד אסיא

עו"ד נעמי אסיא, היועצת המשפטית של ארגון BSA בישראל. צילום: קובי קנטור

"יש לשים לב כי נושא הסייבר הוא לא רק משהו המאיים בעלמא – אלא המדובר באיום ההולך ונעשה גדול יותר משעה לשעה", כך אמרה עו"ד נעמי אסיא, המנהלת והבעלים של משרד עורכי הדין נעמי אסיא ושות'.

עו"ד אסיא, מומחית לענייני מחשבים, אינטרנט וקניין רוחני, דיברה בפאנל פיננסי שנערך במסגרת כנס המנמ"רים החצי שנתי של אנשים ומחשבים. הכנס התקיים השבוע במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה, ובהשתתפות מאות מנמ"רים וספקי IT. את הפאנל הנחה אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה.

לדברי עו"ד אסיא, "מנהלי הארגונים מגלים אדישות מוחלטת לנזקים שמתקפות סייבר עלולות לגרום לארגונים שלהם. יש תלות כמעט מוחלטת של פעילות ארגונים במגזרים שונים במערכות ה-IT, וזו יוצרת לא מעט חולשות במערכות ההגנה שלהם, ואלה עלולות לחשוף את הארגון לסיכונים משמעותיים. במקביל, הולכים וגדלים מספר האיומים וזמינות כלי ההתקפה". עו"ד אסיא סיימה בציינה כי משרדה מייצג משרד עורכי דין מבריטניה, המרכז תחתיו את הטיפול בתחום הסייבר עבור AIG, שלה פוליסת ביטוח חדשה נגד סייבר.

נתן פרידחי, סמנכ"ל מערכות, טלדור, דיבר על תחום הפינטק (FinTech) ואמר כי הוא "לא חדש ונועד לטובת הדור הצעיר. אין המדובר בטכנולוגיה חדשה, אלא עטיפה חדשה עם חוויית שירות מתקדמת. הדור הצעיר חי בעולם המובייל, הוא לא מדבר הרבה, אלא שולח הרבה מסרונים. דור צעיר זה יגיע בעוד 10 שנים לשוק העבודה וירצה לעבוד בעולמות הדיגיטליים אליהם הוא רגיל בבית. עלינו מוטלת המשימה לספק לו סביבה שכזו".

נתן פרידחי, סמנכ"ל מערכות, טלדור. צילום: קובי קנטור

נתן פרידחי, סמנכ"ל מערכות, טלדור. צילום: קובי קנטור

הוא סיים באומרו כי "קבוצת המערכות היא בית התוכנה ומרכז הידע העיקרי של טלדור. הקבוצה מספקת את הדבק הפרויקטלי שמחבר את חטיבותיה השונות של טלדור והופך אותה ל- One Stop Shop. אנו עורכים פרויקטי תוכנה רבים, ביניהם במערכות פיננסיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים