מטריקס תשווק את פתרונות הצגת המסמכים והחתימה הדיגיטלית של VPSign

פתרונות החברה מאפשרים לחברות וארגונים לחסוך סכומי עתק על הוצאות הדפסה בארגון, תוך ייעול תהליך חתימת המסמכים, ארכובם ושמירה על איכות הסביבה

מטריקס חתמה על הסכם ייצוג והפצה עם חברת VPSIGN

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס תפיץ ותשווק את פתרונות VPSign, המתמחה בפתרונות חומרה ותוכנה להצגת מסמכים בצורה דיגיטלית חסכונית, עם אפשרויות חתימה וארכוב אוטומטי.

מוצר הדגל של החברה הוא פתרון משולב חומרה-תוכנה הכולל מכשיר Pad בשילוב תוכנה ייעודית, המתחבר למערכות המחשוב בארגון כ-"מדפסת ללא נייר" ומאפשר להציג ללקוחות את המסמכים עליהם הם נדרשים לעבור ולחתום, בגודל טבעי ובאופן דיגיטלי, במקום להדפיס אותם בפועל על נייר. כל זאת תוך אפשרויות הוספת הערות על ידי הלקוח, חתימה דיגיטלית מאובטחת הנועלת את המסמך לשינויים וארכוב אוטומטי של הטופס או המסמך בסוף התהליך.

פתרונות החברה, המיועדים למרכזי שירות של בנקים, חברות ביטוח, חברות סלולר, השכרת רכב וכדומה, מאפשרים לנציגי השירות והמכירות לצפות בפעולותיו של הלקוח בכל רגע נתון, להכווין אותו ולסייע לו באמצעות עמדת המחשב – ואף להציג לו מסרים שיווקיים וכל מידע אחר בזמן ההמתנה.

הפתרון כולל בנוסף תוכנה ייעודית לעיצוב תבניות מסמכים בקלות ובמהירות, המאפשרת להגדיר אזורי חתימה במסמך, שילוב מסמכים אחרים, תמונות וטביעות אצבע לאימות נוסף.

במסגרת ההסכם מטריקס תהיה אחראית על שיווק והפצת הפתרונות לחברות וארגונים בישראל לצד אספקת שירותי הטמעה, ייעוץ מקצועי, תמיכה ושירות.

לדברי אמיר הראל, סגן מנהל חטיבת  מוצרי התוכנה במטריקס, "פתרונות VPSign מאפשרים לחברות לייעל את כל הטיפול במסמכים ובניירת הארגונית בצורה משמעותית, תוך חסכון משמעותי בעלויות הדפסה, שיפור חוויית הלקוח ויעילות בארכוב ואחזור מסמכים. בניגוד לפתרונות אחרים הקיימים כיום, VPSign הוא היחיד המאפשר ללקוח לראות את הטופס עליו הוא נדרש לחתום או להעיר את הערותיו בגודל טבעי וברור, וחתימתו עליו נועלת את המסמך לשינויים. מאפיינים אלה מגבירים את האמון של הלקוחות במערכות ומשפרים את שביעות הרצון שלהם".

לדברי מושיקו אלבגון, מנכ"ל VPSign, "פתרונות החברה הם פתרונות ייחודיים עם פטנט רשום, העומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים מבחינת אבטחת מידע ואימות חתימה. הפתרון מוקשח בשכבות מגן ותוכנן לעבודה מול קהל רב, תוך וידוא שלא ניתן יהיה לראות מהצד את המסמכים המוצגים ללקוח עצמו. פתרונות החברה כבר מיושמים בהצלחה במספר חברות בארץ ובעולם, ובאמצעות שיתוף הפעולה שלנו עם מטריקס נפעל להרחיב את השימוש בו בקרב חברות ישראליות נוספות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים