תמה תעשיית פלסטיק שדרגה את מערכת ה-ERP ביותר משלושה מיליון שקלים

הגרסה שהוטמעה, R12.1.3 של ה-E-Business Suite מבית אורקל, אמורה לתת מענה רוחבי להתפתחות העסקית של תמה בשווקים הבינלאומיים ואפשרות להרחבת היישום בשרשרת האספקה

מפעל תמה תעשיית פלסטיק בקיבוץ משמר העמק

תמה תעשיית פלסטיק שדרגה את מערכת ה-ERP שלה, מבוססת אורקל (Oracle), בפרויקט שארך שבעה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו ביותר משלושה מיליון שקלים.

הפרויקט לשדרוג מערכת ה-E-Business Suite הובל על ידי אנשי אגף הייעוץ והפרויקטים של אורקל ישראל, בשיתוף אנשי ה-IT של תמה. הופעל במסגרתו מפעל השדרוגים של החברה (Oracle Upgrade Factory)  – גוף שפועל באמצעות מערך של כלים אוטומטיים, פרי פיתוח של גוף היישום הגלובלי של ענקית ה-IT. הגרסה שהוטמעה היא R12.1.3, שאמורה לתת מענה רוחבי להתפתחות העסקית של תמה בשווקים הבינלאומיים ואפשרות להרחבת היישום בשרשרת האספקה.

יצוין כי תמה תעשיית פלסטיק היא שותפות של הקיבוצים משמר העמק וגלעד. החברה מתמחה בפיתוח וייצור מוצרי אריזה והגנה לחקלאות, ובראשם רשת לעטיפת חבילות חציר ויריעות לעטיפת חבילות כותנה. בנוסף, תמה מייצרת רשתות משטחים, רשתות צל, חוטים וחבלים, ויש לה גם קו לייצור מוצרי פלסטיק (כלי בית ואביזרים טכניים) בכבישה ובהזרקה.

רון לילו, מנמ"ר תמה, אמר כי "מ-2007 אנחנו עובדים עם גרסה 11.5.10.2 של אורקל EBS והיא ענתה על כל צרכינו המקצועיים, כך שהיינו תלויים בה באופן מלא מבחינת מערכות המידע והתהליכים העסקיים. גם הגרסה החדשה היא מערכת IT שתומכת בכל פעילותנו העסקית. המערכת משמשת את כל החברות בקבוצת תמה, וכל חברה חדשה נכנסת באופן כמעט מידי לעבודה בה. לכן המערכת כה חשובה לנו".

הוא ציין כי "במסגרת הפרויקט עברנו מפתרונות שפיתחנו בעצמנו לפתרונות הקיימים בגרסה החדשה של המערכת. עמדנו בכל היעדים שהוגדרו – מבחינת לוחות זמנים, תקציב ותכולת הפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים