יהודה זיסאפל, רד-בינת: "ישראל שניה בעולם בחדשנות והדבר בלתי נתפס לוגית"

"אנו מציינים את חגיגות ה-40 לבינת, הסיבה להצלחתנו גם היא נעוצה בהון האנושי שבקבוצה ערכי הדינמיות ויכולת התגובה והשינוי המהיר הם שורש קיומנו", כך אמר יהודה זיסאפל, יו"ר ונשיא קבוצת רד-בינת

יהודה זיסאפל, יו"ר ונשיא קבוצת רד-בינת. צילום: קובי קנטור

"ישראל היא מעצמת היי-טק בזכות ההון האנושי הגלום בקרבה. ההון האנושי הוא הסיבה להצלחה שלנו בעולם, ולעובדה כי ישראל ניצבת בדירוג במקום השני בעולם במדד החדשנות, מיד לאחר ארצות הברית. ניתוח לוגי, בכל חתך ומדד לסיבה המדהימה להצלחה של ישראל, מביא לכך שזה בלתי נתפס", כך אמר יהודה זיסאפל, יו"ר ונשיא קבוצת רד-בינת.

זיסאפל דיבר בפתח המליאה המרכזית של "בינת אקספו 2015", שנערך היום (ה') בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות 4,500 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי זיסאפל, "אנו מציינים את חגיגות הארבעים לבינת. הסיבה להצלחתנו גם היא נעוצה בהון האנושי שבקבוצה. ערכי הדינמיות ויכולת התגובה והשינוי המהיר הם שורש קיומנו. קבוצת רד-בינת מעסיקה כיום יותר מ-4,500 עובדים והיא בעלת הכנסה שנתית של יותר מ-1.2 מיליארד דולר. בתוכה, בקבוצת בינת מונה יותר מאלף עובדים ולה היקף מכירות שנתי של כ-1.1 מיליארד שקלים. כל המפעל הגדול הזה התחיל כאן, בבינת, ואנחנו שמחים להמשיך להציג פתרונות ושירותים בקדמת הטכנולוגיה ולהוביל את פעילות ה-ICT בישראל".

ערכי החדשנות והגישה הדינמית באים לידי ביטוי בכמה היבטים, ציין זיסאפל, "כך, אנו מהווים אשכול מוביל בכמות החברות שהוקמו במדינה, או בכמות חברות ההזנק שהוקמו על ידינו או על ידי עובדים לשעבר בקבוצה. היבט נוסף בא לידי ביטוי בפרויקט עיר הבה"דים בנגב, שבימים אלו החל אכלוסה. בינת גאה להיות חלק מפרויקט בעל חשיבות מקצועית, טכנולוגית ולאומית. בעיר הבה"דים יצרנו סביבת עבודה, הדרכה ושירות ברמה הגבוהה ביותר לצה"ל ולגופי ההדרכה שלו. זאת תוך שאנו מתמודדים עם יישום עשרות מרכיבים טכנולוגיים, עם לוח זמנים צפוף ועם עבודה בסביבת הלקוח המסווגת והמורכבת של הצבא".

"כשהתחלנו", אמר זיסאפל, "המחשב היה במרכז. לאחר מכן הרשת הפכה להיות המרכז, ואז, שוב, המחשב היה במרכז, עם עוצמות מחשוב רבות בהרבה. מצחיק לחשוב כי כל טלפון נייד כיום הוא בעל עוצמות מחשוב גבוהות יותר ממה שהיה במחשב שבמרכז לפני 40 שנה".

זיסאפל ציין כי לצד פעילותה העסקית של הקבוצה, היא עוסקת בתרומה לקהילה. כך, הוא ציין את פרויקט "אופקים להיי-טק", אשר "במסגרתו אנו לוקחים בוגרי צבא חסרי בגרות ונטולי פסיכומטרי, ומעבירים אותם הכשרה מזורזת של 15 חודשים, לטובת כניסתם לאוניברסיטאות. לאורך כל שנות הפרויקט הם יוצאים מהאוניברסיטאות עם ציונים טובים בהרבה מהממוצע. להזכירכם שהמדובר באנשים אשר מערכת החינוך החליטה כי הם אבודים". הוא סיים באומרו כי "זו האינדיקציה לחשיבות שיש במימד האנושי וליכולת להפיק ממנו את המיטב".

באירוע הודיעה בינת תקשורת על השקתם של שירותי ענן חדשים למגזר הארגוני. השירותים החדשים כוללים שירותים חדשים בתחום גיבוי ו-DR בענן, שירותי הזרמת וידאו (Video Streaming) בענן ומערכת מוקד (Contact Center) בענן. השירותים החדשים מבוססים על פלטפורמת מחשוב הענן Bynet Agility Cloud אותה הקימה בינת לפני כשנה, ועל פלטפורמת התקשורת בענן של החברה, Bynet Cloud Collaboration.

באירוע, המתקיים זו שנה 12 ברציפות, הציגו יותר מ-70 חברות טכנולוגיה מהארץ ומהעולם מוצרים ושירותים בעולמות המחשוב, התקשורת, הניידות והסייבר. בשטח המשתרע על פני יותר מ-6,000 מ"ר התקיימה תערוכת ענק, עם יותר מ-130 ביתנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים