מחקר של קספרסקי: רבע מהאנשים איבדו גיבויים של הנתונים שלהם

עוד נתונים מעניינים: 29% מהמשתמשים לא נקטו כלל באמצעי זהירות ו-11% גם לא התכוונו לעשות זאת בעתיד

Kaspersky

כמעט אחד מכל ארבעה משתמשים, 24%,שמר עותקים של הנתונים שלו על מדיה פיזית – איבד,  בסופו של דבר, את ההעתקים; כך עולה ממחקר חדש של קספרסקי (Kaspersky).

על פי המחקר, בעוד רוב המשיבים, 92% מהם, מאחסנים במכשירים שלהם מידע רגיש כגון התכתבויות פרטיות, תמונות, סיסמאות ונתונים פיננסיים, פחות משליש מהמשיבים שקלו ליצור גיבוי של המידע במקרה של אובדן. 29% מהמשתמשים לא נקטו כלל באמצעי זהירות מסוג זה ו-11% גם לא התכוונו לעשות זאת בעתיד.

עוד עולה כי אלה אשר דאגו ליצור העתקים של הקבצים שלהם, עדיין לא תמיד היו מוגנים מפני אובדן. אחסון במדיה פיזית, כגון כוננים קשיחים וזיכרון פלאש, הוא עדיין השיטה הנפוצה ביותר לגיבוי: 87% מהמשיבים שמרו את הגיבוי שלהם על מדיה כזו, בעוד 12% בלבד השתמשו בשירותי ענן. אך מתוך אלה שהעדיפו אחסון במדיה פיזית, כמעט אחד מארבעה – 24%, חוו אובדן מלא של המידע שלהם כיוון שהתקן הגיבוי אבד, התקלקל או נגנב.

לדברי אלנה קרצ'נקו, ראש ניהול מוצרי לקוחות פרטיים של קספרסקי, "באמצעות נקיטת גישה מסודרת לגיבוי, אפשר לדאוג טוב יותר לנכסים הדיגיטליים שלכם. החליטו איזה מידע הוא בעל הערך הגבוה ביותר עבורכם, וצרו עותקי גיבוי על בסיס קבוע. הדרך המיטבית לשמירה על מידע חשוב היא בתיקיות מוצפנות, המאוחסנות גם במדיה פיזית וגם בסביבת אחסון בענן. הדבר יבטיח את שלמות המידע גם במקרה הבלתי סביר של נפילת אינטרנט עולמית, או הרס הבניין שבו אתם שומרים את הכונן הקשיח שלכם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים