סיגל אלבאום, לנובו: "החברה תחדור בצורה מסיבית לעולם המחשוב הארגוני"

"רכישת שרתי ה-x86 של יבמ תעמיק את אחיזתנו בשוק בישראל ותהפוך אותנו לחברת השרתים הגדולה בעולם", אמרה אלבאום, מנכ"לית הסניף הישראלי של החברה

סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

"הרכישה של שרתי יבמ (IBM) תביא את לנובו (Lenovo) להרחיב את ההיצע שלה בתחום מחשוב נוסף, מעבר למחשוב האישי. היא תעמיק את האחיזה שלה בקרב לקוחות קיימים ותביא לחדירה מסיבית לעולם המחשוב הארגוני", כך אמרה סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו ישראל.

אלבאום דיברה בפתח כנס לקוחות שערך הסניף הישראלי של ענקית המחשוב. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (א') בתאטרון הבימה בתל אביב.

לדברי אלבאום, "לנובו היא חברת המחשוב האישי הגדולה בעולם מזה שנתיים. הצמיחה שלה גבוהה מהגידול של כלל השוק בתחום. מדובר בחברה גלובלית עם היקף מכירות שנתי של כ-40 מיליארד דולר. היא מונה 60 אלף עובדים, פועלת ביותר מ-160 מדינות ויש לה שני מטות – בצפון קרוליינה ובבייג'ינג. לנובו קפצה בתוך שנתיים בדירוג 500 החברות הגדולות בעולם מהמקום ה-450 ל-286".

לדבריה, רכישת עסקי השרתים x86 מיבמ, אותה השלימה לנובו בספטמבר האחרון, היא "עוד מהלך של החברה להגדלת כוחה בקרב הלקוחות הארגוניים. זה היה המשך למהלך שבוצע לפני עשור, במסגרתו לנובו רכשה את עסקי ה-PC של יבמ. הרכישה הנוכחית נועדה לגוון את עסקיה של הענקית הסינית ולהרחיב את ההיצע שלה לשוק הארגוני".

היא ציינה כי "עסקה זו מצטרפת לרכישת ענק נוספת, במסגרתה רכשה לנובו מגוגל (Google) את יחידת הטלפונים החכמים של מוטורולה (Motorola) תמורת 2.9 מיליארד דולר. המוצרים הללו טרם הושקו בישראל, אולם העסקה הפכה את לנובו לחברת הטלפונים החכמים השלישית בגודלה בעולם. בעתיד נמכור את המוצרים גם בארץ".

  צילום ועריכת וידאו: ליאור רובינשטין

מה זה +PC?

"לנובו פועלת כיום בשלושה עולמות בתחום המחשוב, במה שאני מכנה +PC", ציינה אלבאום. "מדובר בעולמות המחשוב האישי, המובייל וכעת גם המחשוב הארגוני, עם שרתי x86. זוהי הרחבה משמעותית בהיצע המוצרים של לנובו, כאשר המוטו הוא לתת מענה מקצה לקצה מבחינת חומרה: החל במחשוב אישי, עבור בתחנות עבודה ובתחנות עבודה גרפיות וכלה במחשוב ארגוני", אמרה.

הסניף הישראלי של החברה עומד לחגוג בקרוב 10 שנים לקיומו. "הוא הוקם באוגוסט 2005 ובחלוף השנים, היקף הפעילות שלו צמח. כעת הוא מונה 40 עובדים. נתח השוק שלנו בתחום המחשוב האישי בארץ עומד על 27% ואת שוק הניידים לנובו מובילה משך שנים, עם נתח של 32%", הוסיפה אלבאום.

היא סיימה בציינה כי "לנובו השיגה את היעד שהציבה לעצמה – הובלת שוק המחשוב האישי בעולם – בפרק זמן של שמונה שנים, פחות מהמועד שקבעה לעצמה. אני מעריכה שהכניסה לעולם השרתים תהפוך את לנובו לחברת השרתים הגדולה בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים