3M הגלובאלית מעמיקה את פעילותה בישראל – מקימה מרכז ופיתוח

יונתן פנטנוביץ מנכ"ל החברה בישראל, אמר כי "החברה רואה בהשקעה זו , השקעה אסטרטגית ארוכת טווח שמשקפת את כוונת החברה לפעול בארץ

3M

חברת הענק האמריקאית 3M מתכוונת להעמיק את פעילותה בישראל באמצעות הקמת מרכז ופיתוח בארץ, אשר יצטרף למרכזי הפיתוח של החברה בארה"ב ובסינגפור. 3M מקיימת פעילות ענפה בישראל. כ-70 אנשים עובדים במשרדי החברה בהרצליה בעבודת במכירות ובתמיכה ועוד כ-130 בחברת אטנטי שמפתחת אזיקים אלקטרוניים יושב ברמת החייל ונרכשה על ידי 3M תמורת 230 מיליון דולר בשנת 2011.

בינתיים לא היה ניתן לקבל מידע על גודל השקעה בהקמת מרכז הפיתוח וכנמה עובדים מתוכננים לעבוד בו. אולם יונתן פנטנוביץ, מנכ"ל החברה בישראל אמר "החברה רואה בהשקעה זו , השקעה אסטרטגית ארוכת טווח שמשקפת את כוונת החברה לפעול בארץ. מה שידוע עד כה הוא שמה של מנהלת מרכז הפיתוח, דר מיכל וקרט וולקין מומחית בהנדסת חומרים שניהלה את חממות הקלינטק שח סוכנות החלל האמריקאי נאס"א. מלבד ניהול מרכז הפיתוח דר וולקין תהיה אחראית לא רק על ניהול מרכז הפיתוח אלא גם על ההשקעות הקיימות של החברה בישראל ועל השקעות שיעשו בהמשך.

החברה כבר מושקעת בשני חברות היי-טק בישראל TahaDu ו-VocalZoom. 3M היא קונגלומרט אמריקני רב לאומי אחד מי 30 החברות במדד הדאו ג'ונס, היא מפתח ומייצר אלפי מוצרים שונים בתחומי התעשייה, הבטיחות והמיגון, האלקטרוניקה, התקשורת, רפואה, אבטחה, ננוטכנולוגיה, אנרגיה חלופית, בנייה ירוקה ועוד. בחברה מועסקים כ-75,000 עובדים ברחבי העולם, עם אתרי ייצור ביותר מ-60 מדינות. מוצרי החברה נמכרים באמצעות מפיצים מקומיים וקמעונאים ברחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים