נורית ארגז שביט, בלאט-לפידות: "הלקוח מצפה ליחס אישי מכל גורם בארגון; חשוב ליישם כלים שמאפשרים את זה"

"הגבולות שבין שיווק, למכירות, לשירות לקוחות, הולכים ומטשטשים היום. צריך להפנים את זה ולצאת מהתפישות המסורתיות", אמרה ארגז שביט – ה-COO של בלאט-לפידות, בראיון לאנשים ומחשבים ● רונית ליניק, מנכ"לית בלאט-לפידות: "יותר ויותר ארגוני אנטרפרייז בוחרים ליישם Salesforce.com, ובעינינו זו מהפכה של ממש בשוק הישראלי" ● ד"ר יעל לפידות רז, מייסדת משותפת, בלאט-לפידות: "גם המגזר הציבורי מתחיל להתעניין ב-Salesforce.com. זה ישנה את חוקי המשחק"

נורית ארגז שביט, מנהלת התפעול הראשית של בלאט-לפידות. צילום: אור יעקב

"הלקוח של היום מצפה לקבל יחס אישי מכל גורם בארגון. הוא דורש שיכירו אותו ושישרתו אותו בהתאם. כדי לתת לו את השירות הזה, ארגונים חייבים להעז לשבור מוסכמות וליישם את הטכנולוגיות שיאפשרו להן להשתנות ולהתקדם – בדיוק כמו שהלקוחות שלהם עשו", כך אמרה נורית ארגז שביט, מנהלת התפעול הראשית (COO) של בלאט-לפידות. לדבריה, "ארגונים שהפנימו את זה והטמיעו טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות לקבל את כל המידע על הלקוח, בכל מקום, בכל מכשיר ובכל זמן – מסוגלים היום לתת שירות איכותי פי כמה ללקוחות שלהם. מדובר בשירות אמיתי וכנה – כזה שיוצר חיבור אמיתי בין הלקוח והארגון. אם תעזו, תוכלו לקצור את הפירות".

ארגז שביט אמרה את הדברים לאנשים ומחשבים בראיון משותף עם ד"ר יעל לפידות רז – המייסדת המשותפת של בלאט-לפידות ורונית ליניק – מנכ"לית בלאט-לפידות, שנכנסה לתפקידה בתחילת השנה. הראיון המיוחד התקיים ב-Dreamforce 2014 – כנס הענק השנתי של Salesforce.com ואחד מאירועי הטכנולוגיה הגדולים ביותר בעולם. הכנס, שנערך בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו זו השנה ה-12 ברציפות, משך אליו על פי המארגנים יותר מ-140 אלף משתתפים מ-65 מדינות, וכשלושה מיליון משתתפי אונליין, שצפו בהרצאות והשתתפו בדיונים המקוונים. את המשלחת הישראלית לכנס, שמנתה כ-100 שותפים ולקוחות, הוביל נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל ב-Salesforce.com.

"הגבולות שבין שיווק, למכירות, לשירות לקוחות, הולכים ומטשטשים היום", פירטה ארגז שביט. "צריך להפנים את זה ולהבין שיש צורך ביציאה מהתפישות המסורתיות, כדי לספק רמת שירות גבוהה ללקוח. הדבר הזה מחייב שבירה של מוסכמות שהיינו מורגלים בהן, שבאה לידי ביטוי גם בכלי המיחשוב שהארגון משתמש בהם. אחת הדוגמאות לכך היא מובייל. הסמארטפון הפך לכלי העבודה העיקרי שלנו ושל הלקוחות שלנו. היכולת לצאת לשטח וליצור קשר של אחד על אחד עם הלקוח, כאשר יש לך ביד את כל המידע שאתה צריך לטובת האינטראקציה איתו, היא חשובה מאוד – ו-Salesforce.com מאפשרת את זה".


"הגבולות שבין שיווק, למכירות, לשירות לקוחות, הולכים ומטשטשים היום". בלאט-לפידות. צילום ועריכת וידיאו: אור יעקב

לדברי רונית ליניק, מנכ"לית בלאט-לפידות, "המסר הזה, של חברת לקוח, כבר לא מוגבל היום רק לחברות היי-טק וארגוני SMB. אנחנו רואים יותר ויותר ארגוני אנטרפרייז שבוחרים ליישם טכנולוגיות של Salesforce.com, ובעינינו זו מהפכה של ממש בשוק הישראלי. המגמה הזו החלה בסוף השנה שעברה, עם ההחלטה של בנק לאומי להטמיע Salesforce.com. זה פתח את השערים ואותת לשאר הארגונים הגדולים בישראל שמדובר במוצר נכון גם עבורם".

ד"ר יעל לפידות רז, מייסדת משותפת של בלאט-לפידות, סיפרה כי "מגזר מעניין נוסף שאנחנו מתחילים להיכנס אליו עם Salesforce.com הוא המגזר הציבורי. אמנם מדובר במגזר שהחדירה אליו תהיה איטית יותר בהשוואה למגזרים אחרים, וכמובן שנצטרך לעשות הרבה מאוד חינוך שוק, אבל אנחנו בהחלט רואים פוטנציאל גדול מאוד שם ואין לנו ספק שנתחיל לראות סיפורי הצלחה שם בקרוב. זה משנה את חוקי המשחק בשוק הישראלי ויעורר הרבה מאוד הדים".

ד"ר יעל לפידות רז, מייסדת משותפת, בלאט-לפידות. צילום: אור יעקב

ד"ר יעל לפידות רז, מייסדת משותפת, בלאט-לפידות. צילום: אור יעקב

רונית ליניק, מנכ"לית בלאט-לפידות. צילום: אור יעקב

רונית ליניק, מנכ"לית בלאט-לפידות. צילום: אור יעקב

הן התייחסו להשקות החדשות של Salesforce.com – פלטפורמת האנליטיקה Wave ופלטפורמת המובייל לייטנינג, וציינו כי מדובר בשני חידושים חשובים מאוד עבור השוק הישראלי. "עד היום, כשלקוחות ביקשו מאתנו פתרון אנליטיקה, היינו צריכים להשתמש בכלים משלימים", הסבירה ליניק. "ההכרזה על Wave מאפשרת לנו סוף-סוף לתת ללקוחות שלנו פתרון אנליטיקה מקצה לקצה שעובד בכל מכשיר ומתממשק לכל שאר העננים של Salesforce.com. בנוסף, היכולת לשלב בין נתונים מתוך Salesforce.com ובין נתונים מבחוץ, הופכת את Wave לחידוש חשוב ביותר, שאני יודעת שהרבה מאוד ארגונים רוצים וצריכים".

ארגז שביט התייחסה להשקה של לייטנינג ואמרה, כי "אם המובייל יוצר חיבור עמוק יותר עם הלקוחות, פלטפורמת לייטנינג החדשה יוצרת חיבור עמוק יותר עם המובייל. היא מאפשרת לפתח אפליקציות מובייל במהירות הבזק ומרחיבה את היכולות האדירות שמציעה כבר היום Salesforce1. מדובר בפלטפורמה חשובה ביותר, שתשחק תפקיד מרכזי בארגונים רבים – בארץ ובעולם".

הצוות הבכיר של בלאט-לפידות. מימין: נורית ארגז שביט, מנהלת התפעול הראשית; ד"ר יעל לפידות רז, מייסדת משותפת; ורונית ליניק, מנכ"לית. צילום: אור יעקב

הצוות הבכיר של בלאט-לפידות. מימין: נורית ארגז שביט, מנהלת התפעול הראשית; ד"ר יעל לפידות רז, מייסדת משותפת; ורונית ליניק, מנכ"לית. צילום: אור יעקב

לסיכום, אמרה ד"ר לפידות רז, כי "אי-אפשר לדבר על Salesforce.com מבלי להזכיר את תחום הפילנתרופיה ולדבר על ההשקעה האדירה של החברה בתרומה לקהילה. זה מסר שחוזר על עצמו בכל מסגרת פה בכנס – מהמליאה המרכזית ואחד אחרון המסלולים. גם בארץ, כמובן, יש הרבה חברות שעושות ותורמות, אבל Salesforce.com עושה את זה באופן כל כך נרחב, שיטתי ועקבי, שזה נהיה מזוהה איתה. אני גאה מאוד להיות חלק מחברה שהפכה למודל לחיקוי בתחום חשוב כל כך כמו תרומה לקהילה".

[divide style="2"]

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים