מבחן המכונה בהבנת הנקרא

סמסונג חוגגת ניצחון בשני מבחני הבנת הנקרא עבור מכונות המבוססות על בינה מלאכותית

אילוסטרציה: BigStock

זרוע המחקר והפיתוח של סמסונג (Samsung) חוגגת בימים אלו אירוע מיוחד מבחינתה: ניצחון בשני מבחני הבנת הנקרא עבור מכונות המבוססות על בינה מלאכותית.

לפי החברה, המערכת שלה, המבוססת על אלגוריתם בינה מלאכותית שהיא מכנה ConZNet, זכתה במקום הראשון בתחרות בשם MS MARCO שארגנה מיקרוסופט (Microsoft), וכן במבחן TriviaQA שאירגנה אוניברסיטת וושינגטון.

גל יחסי של התמודדויות של ישויות בינה מלאכותית

מדובר בשתי תחרויות שמייצגות גל יחסי של התמודדויות של ישויות בינה מלאכותית שנבחנות כדי לראות את יכולות עיבוד השפה הטבעית שלהם בהתמודדות עם שאלות ותשובות שהוכנו בידי בני אנוש, וכן ביכולת שלהם לספק טקסטים עבור סוגים שונים של מסמכים כולל פוסטים בבלוגים וחדשות עבור אתרים.

מדובר באתגרים בהם, לפי סמסונג, משתתפים גופי מחקר, אוניברסיטאות ויצרניות של פתרונות בינה מלאכתיות מכל רחבי העולם.

לדברי ג'יהי קים, מנהל מעבדת ההבנה הלשונית במחלקת המחקר של סמסונג, "אנחנו מפתחים אלגוריתם בינה מלאכותית שיספק תשובות לשאילתות משתמש בדך פשוטה ונוחה יותר, וזאת למטרת שימוש אמיתיות. בסמסונג מתנהל דיון פעיל לגבי הדרך בה יש לאמץ את האלגוריתם ConZNet במוצרים, שירותים, נקודות מגע עם לקוחות וכן לפיתוחים טכנולוגיים",

בשבוע שעבר ערכה יבם (IBM) אירוע דומה בישראל, במסגרתו ערכה דיבייט בין מכונה שפיתחה המבוססת על בינה מלאכותית לאדם בנושאים שונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים