באו לבקר במאורת הנמר: עידית רוזנברג ומיכל זילבר, רימון-כהן

16/08/2018 18:02
באו לבקר במאורת הנמר: עידית רוזנברג (מימין) ומיכל זילבר, מנהלות מחלקת ההיי-טק במשרד רימון-כהן, ובול הנמר מדואר ישראל. צילום: פלי הנמר

ידידותיי הטובות והוותיקות עידית רוזנברג ומיכל זילבר הגיעו באחרונה לבקר במאורת הנמר, בכדי לאחל לי מזל טוב ליום הולדתי ולהעניק לי מתנה מקורית – בול של דואר ישראל עם תמונתי המנומרת כמיטב המסורת.

רוזנברג וזילבר משתלבות מזה שנים רבות בנוף ההיי-טק המקומי והגלובלי: שתיהן מתמחות בייעוץ אסטרטגי ויחסי ציבור בענף זה, וכיום הן שותפות במשרד הייעוץ התקשורתי הוותיק רימון-כהן ומנהלות יחד את מחלקת ההיי-טק הענפה שלו.

השתיים מכירות שנים ומספרות כי ברמה האישית הן דומות להפליא ובעבודה הן לגמרי משלימות זו את זו.

רימון-כהן היא חברת ייעוץ תקשורתי אסטרטגי, יחסי ציבור, ניהול משברים ומאבקים תקשורתיים, שמייסדיה, רוני רימון ובני כהן, פעילים בתחום יותר מ-20 שנים.

לרוזנברג ולזילבר רקורד מפואר בעבודה עם החברות המובילות בענף ההיי-טק, כך שמחלקת ההיי-טק במשרד מהווה אחד העיסוקים המרכזיים של החברה וכוללת טיפול בלקוחות גלובליים, חברות מקומיות, יזמים ומשקיעים, חברות סטארט-אפ, קרנות הון-סיכון, חממות ואקסלרטורים מובילים. בין הלקוחות שהן עובדות אתם ניתן למצוא חברות כמו דרופבוקס, פוג'יטסו, האקסלרטור של בנק ברקליס וטקסטארס, קרן טרה והחממה ביקנעם, קבוצת יעל ו-PTC. לצד העיסוק בהיי-טק מתמחות השתיים בעבודה עם עמותות וארגונים חברתיים, וזה, כפי שהן מעידות, "בעיקר לנשמה". מבט על רשימת הלקוחות שלהן בתחום זה מעלה ארגונים כמו קרן אייסף לחינוך, עמותת מחשבה טובה וקרן מעגלים.

השתיים מספרות שמה שמייחד אותן הוא העובדה שמעבר ליחסי ציבור "קלאסיים", שמהותם לחשוף את הארגון בערוצי הטלוויזיה, הרדיו, האינטרנט, העיתונים, הבלוגים והפודקאסטים, הן מציעות דבר חשוב אחר: לקבל תמיכה מקיפה ו-"עוטפת" בכל המהלכים השיווקיים של הארגון. הכוונה היא לתמיכה בפעילות ברשתות החברתיות, בהפקת ימי עיון וכנסים, בעריכת תכנים לאתר האינטרנט ובכתיבת חומרים שיווקיים, יצירת שיתופי פעולה עם גורמים רלוונטיים ועוד. "למעשה", הן אומרות, "ניתן לקבל יותר, באמצעות בחירת השותף שילווה את הארגון בכל המהלכים שנועדו לבנות ולטפח את תדמיתו".

שמחתי שבין פגישה עם לקוח – קיים או פוטנציאלי, בין סגירת אייטם בעיתון לראיון טלוויזיוני, רוזנברג וזילבר מצאו את הזמן לשמח אותי ביום הולדתי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים