באה לבקר במאורת הנמר: מיכל מיכאל, היטאצ'י ונטרה

16/01/2018 17:09
מיכל מיכאל, מנהלת השיווק של היטאצ'י ונטרה ישראל. צילום: פלי הנמר

לפני ימים אחדים הגיעה לבקר במאורת הנמר מיכל מיכאל, שמונתה באחרונה למנהלת השיווק של היטאצ'י ונטרה ישראל.

מיכאל הגיעה להיטאצ'י ונטרה לאחר ששימשה במשך חמש שנים כמנהלת פרויקטים וקניינית בכירה עבור חיל האוויר, במשלחת הרכש של משרד הבטחון בניו-יורק. היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק ממכללת רופין, ובוגרת המסלול לניהול פרויקטים מ-NYU School of Professional Studies.

בפגישתנו שוחחנו על השינוי התדמיתי שעליו הכריזה היטאצ'י בכנס הלקוחות האחרון שלה, שהתקיים בלאס וגאס. לדברי מיכאל, "שינוי שמה להיטאצ'י ונטרה מסמל את מיזוג פעילויות ה-IT וה-OT של החברה. היטאצ'י ונטרה מעלה את יתרון החדשנות עבור הלקוחות שלה על ידי שילוב בין טכנולוגיית IT עמוקה, טכנולוגיית OT ומומחיות בתחום".

מיכאל סיפרה לי על המהפך שעשתה היטאצ'י ונטרה, שמסגרתו היא עברה להיות חברה ממוקדת נתונים, ולא רק מוצרים. זאת, על מנת להפיק ערך נוסף לארגון, מעבר ליכולות תשתיות ה-IT המסורתיות, שבהן היא כבר מתמחה. עוד היא אמרה כי "היטאצ'י ונטרה שמה לעצמה מטרה להיות שותפה של ארגונים בטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם – ברמה העסקית וברמה הטכנולוגית".

שם חדש – משרדים חדשים

בהמשך ישיר לשינוי, היא ציינה שלאחר 30 שנים, היטאצ'י תעבור למשרדים חדשים בעוד כחודשיים. הכניסה למשרדים החדשים תלווה באירוע לקוחות והשקה שיתקיים בסוף אפריל.

"אני מתרגשת להיות חלק ממשפחת היטאצ'י ישראל בזמנים אלה של שינוי – הן בתחומי הפעילות של החברה והן במעבר למיקום החדש, שמסמל את התחדשותה של היטאצ'י", אמרה לי מיכאל. לדבריה, "2018 הולכת להיות שנה של התפתחות ועבודת השיווק בחברה תהווה חלק בלתי נפרד מכך. בניית אסטרגיה שיווקית נכונה ומותאמת היטאצ'י והבאת היטאצ'י למרכז הבמה הם חלק מהאתגרים שעומדים בפניי השנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים