באו לבקר במאורת הנמר: מירב מאיר ושגיא סטוניס, Digital-IL

16/08/2017 15:19
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - שגיא סטוניס, מנכ"ל Stunis, ומירב מאיר, מנכ"לית Digital-IL

מאורת הנמר אירחה באחרונה את שגיא סטוניס ומירב מאיר מ-Digital-IL – מרכז לימודים והכשרה למקצועות ה-eCommerce והדיגיטל, שהציב לעצמו למטרה לפתח את דור העתיד של העובדים והמנהלים במקצועות אלה. מאז הקמתו הכשיר המרכז יותר מ-450 בוגרים ב-21 מחזורי לימוד.

Digital-IL הוקם על ידי שני בכירים בתעשיית המסחר האלקטרוני בישראל, שזיהו את הצורך המתגבר באנשי מקצוע המתמחים במגוון מקצועות הדיגיטל וה-eCommerce. השניים הם אלעד גולדנברג, מקים ומנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל, ומרצה לתואר שני באוניברסיטת בן גוריון ולתואר ראשון בשנקר; ושגיא סטוניס, מנכ"ל חברת הייעוץ וניהול הפרויקטים Stunis, מהמובילות בתחום המסחר אונליין, וממייסדי תעשיית האינטראקטיב בישראל. מנכ"לית המרכז היא מירב מאיר, שמגיעה מתפקידי ניהול בתחומי הפרסום והמדיה באונליין ובאופליין.

מאיר אמרה לי כי "עסקים רבים מרחיבים את פעילותם לאינטרנט ובשנים הקרבות ייפתחו מגוון רב של הזדמנויות ומקצועות שונים בתחום הסחר האלקטרוני. התאמנו, ב-Digital-IL, את תוכניות הלימודים וההכשרות שלנו להתפתחויות בשוק, ואנחנו מלווים את הבוגרים שלנו ומסייעים להם להשתלב בתעשייה".

"אנחנו מעוניינים לחלוק את הידע והניסיון הרב שלנו ולהכשיר את הדור הבא של מנהלי הפעילויות המסחריות באונליין בישראל", ציינה. "בשלושה חודשים בלבד אנחנו מעניקים לבוגרינו מקצוע וניסיון מעשי שיאפשרו להם להשתלב בעבודה מאתגרת, כמנהלי eCommerce"

מה בעיקר אתם מספקים לתלמידים שלכם?
"ניסיון – עבודה מעשית והקמת פרויקט ממשי במהלך הלימודים; פרקטיקה – הקניית הידע והכלים המתקדמים במגוון תחומי האונליין והדיגיטל, שיאפשרו להם להשתלב בשוק העבודה או להמשיך בפעילות eCommerce באופן מיידי; סטנדרט בינלאומי – לימודים מעודכנים לסטנדרט הבינלאומי של עולם העסקים באינטרנט, בניית אסטרטגיה, מסמכי אפיון, שירות לקוחות וחוויית משתמש; וחיבור לתעשייה – בכירי תעשיית האונליין הישראלית חולקים במסגרת הלימודים אצלנו עם הסטודנטים מניסיונם ומהידע העשיר שלהם, ומעניקים משוב לפרויקטים של בוגרי הקורס".

מהם עיקרי תוכנית הלימודים?
"התלמידים בקורס יקבלו את כל הכלים המעשיים לתכנון, הקמה וניהול של מערך מכירות באינטרנט; הכרת עולם ה-eCommerce – מספרים, מגמות ושחקנים ראשיים; מודלים למכירה באינטרנט (B2B, B2C, C2C) וסוגי חנויות באונליין (Marketplace Vs. Single Brand); סקירת פלטפורמות המסחר הנפוצות באינטרנט: Magento, Shopify, Prestashop, Wix, eBay, etsy; מה צריך כי שפעילות האונליין תצליח?; לימוד כלי מחקר מובילים ללמידת הצרכן וניתוח טרנדים באינטרנט (Google Trends, Similar Web ועוד); הגדרת האסטרטגיה הנכונה לפעילות העסקית באונליין ובניית תוכנית עסקית; תכנון נכון של המערך הלוגיסטי שמאחורי ה-eCommerce; פרויקט קורס – הקמת אתר מסחר אונליין עצמאי בליווי המומחים הבכירים שלנו; בניית קטלוג דיגיטלי מניע למכירה; חוויית לקוח, לא רק ממשק משתמש; לימוד העקרונות לבניית חוויית קנייה בחנות האונליין (UI/UX); בניית תהליך משפך המכירה (Sales funnel); היכרות עם ערוצי השיווק והפרסום האפקטיביים הקיימים כיום; קידום ממומן בגוגל (Google), בפייסבוק (Facebook) וברשתות חברתיות נוספות; כלים לכתיבת תוכנית עבודה; שימוש בכלים מתקדמים, ובראשם Google Analytics, למדידת העסק; הפקת תובנות עסקיות לשיפור הפעילות; ושירות לקוחות ושימור לקוחות בעולם ה-ce-eCommer".

למי מתאים הקורס?
"הקורס מתאים למתעניינים בקריירה חדשה, בתור מנהלי מסחר אלקטרוני של חברות קמעונאיות; בעלי חנויות המעוניינים להרחיב את העסק הקיים שלהם לאינטרנט; וסטארט-אפיסטים ויזמים המעוניינים לפעול בעולם המסחר המקוון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים