רפאל אבירם מונה לנספח הכלכלי בישראל של ממשלת שיאמן, סין

רפי אבירם, הנספח הכלכלי בישראל של ממשלת מחוז שיאמן, סין. צילום: איה הקטין

רפאל (רפי) אבירם, סמנכ"ל החדשנות ומנהל ההשקעות של התאגיד הסיני OGAWA, מונה באחרונה לנספח הכלכלי בישראל של ממשלת מחוז שיאמן שבסין. במסגרת תפקידו, אבירם יקדם שיתופי פעולה בין חברות טכנולוגיה ישראליות לכאלה סיניות שיושבות במחוז פוג'ין, שבו נמצאת העיר שיאמן, המונה כחמישה מיליון תושבים. כמו כן, התפקיד כולל איתור טכנולוגיות ישראליות שמקיימות סינרגיה עם החברות הסיניות, הוצאת משלחות סיניות לארץ – ולהיפך.

אבירם אמר כי "ממשלת שיאמן הביעה נכונות לתמוך בחברות ישראליות שיקיימו קשרי מסחר עם חברות סיניות מהעיר. דגש מיוחד ניתן לטכנולוגיות בתחומי הבינה המלאכותית והמכשור הרפואי". הוא אף קורא לחברות המעוניינות בקשרי מסחר עם שיאמן ליצור אתו קשר להתחלת התהליך.

לאבירם, יזם ומשקיע בן 42, ניסיון של 15 שנים בתפקידים בכירים בעולם ההיי-טק. הוא שימש בעבר כסמנכ"ל בכיר בטלסיס וכיו"ר דירקטוריון של סייטסיס, ולפני כן עבד בטקסס אינסטרומנטס (TI). את השקעתו האחרונה עד כה הוא ביצע ברדיולוגי אקספרטס (Radiology experts), שמעניקה חוות דעת רדיולוגית ראשונה או שנייה מהמומחים בתחום בתוך 24 שעות – מכל מקום בעולם.

בשנתיים האחרונות הוא משמש כסמנכ"ל החדשנות של התאגיד הסיני OGAWA, שנסחר בבורסה בשנז'ן בשווי של 1.5 מיליארד דולר. לתאגיד, שהמטה שלו נמצא בהונג קונג, יש 15 חברות בת עם 180 אלף נקודות מכירה וארבעה מפעלי ייצור. בתחילת השנה אבירם מונה לנהל את קרן ההשקעות של התאגיד, עם התמקדות ראשונית בהשקעות בישראל – בעיקר בסקטור הצרכני, בתחומי הבריאות, הפנאי, הספורט והטיפוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים