ערב התרמה למען נשים שמתמודדות עם התמכרות

עשייה חברתית לצד פעילות עסקית: מופע התרמה למען הקמת בית לנשים שמתמודדות עם התמכרות ייערך מחר (ב') בתל אביב, בהשתתפות ירדנה ארזי וריקי גל ביוזמת עמותת 'מכורים לחיים'

איציק תבל. בעלי אינטגריטיב

מחר (ב') ייערך במוזיאון תל אביב ערב התרמה למען נשים שמתמודדות עם התמכרות. הערב נערך על ידי עמותת "מכורים לחיים" שהוקמה לפני חמש שנים במטרה לסייע למכורים לגמילה לחזור לחיים ולהשתקם. העמותה מפעילה שני בתים המיועדים לגברים מכורים ומתקיימת כיום בסיוע של תרומות. היא מממנת ומפעילה מומחים בתחום הפסיכיאטריה, עובדים סוציאליים ומטפלים מתחומים שונים לטובת המטופלים. צוות העמותה מורכב משכירים ומתנדבים.

כעת מבקשת העמותה לגייס כספים כדי להקים בתים דומים לנשים שהיו מכורות ורוצות להשתקם. אחד הפעילים בעמותה זו הוא איש ההייטק הוותיק איציק תבל, מנהל פרויקטים בתחום המחשוב מעל 20 שנה, בין היתר במגזר הצבאי, עבור יחידות התוכנה של חיל האוויר, אגף התקשוב וממר"ם ועבור חברות נוספות מהמובילות בארץ. כיום הוא הבעלים של אינטגריטיב, חברה לייעוץ עסקי. לאורך כל השנים עסק תבל בפעילות למען הקהילה במסגרות כמו עמותת אשנ"ב, קהילת יזמות חברתית ובאחרונה הצטרף לעמותת "מכורים לחיים".

"אירוע ההתרמה יביא את התוצאות שאליהן אנחנו מכוונים"

"מה שמוביל אותי לאורך השנים האחרונות הוא עשייה חברתית לצד פעילות עסקית ענפה", אומר תבל. "לאחר שהתוודעתי לפרויקט המרגש של עמותת 'מכורים לחיים' הבנתי את המצוקה והחשיבות של מתן מענה לנשים שמתמודדות עם התמכרויות שונות". לדברי תבל, "אין ספק שאירוע ההתרמה יביא את התוצאות שאליהן אנחנו מכוונים ושבחודשים הקרובים כבר יהיה מענה לאותן נשים על ידי הצוות המסור של העמותה".

בימים אלו עוסק תבל במכירת כרטיסים לערב ההתרמה, שייערך בהנחיית עדן הראל ובהשתתפות הזמרות איה כורם, ירדנה ארזי, ריקי גל ואפרת גוש. תבל הוסיף כי במהלך הערב ייחשפו סיפורים מרגשים של צעירים וצעירות שהתמודדות עם התמכרויות שונות וטופלו על יד העמותה.

אחד מהם, הוא צור רפאל, מייסד ומנכ"ל העמותה, בעצמו מכור לשעבר, נקי מזה 5 שנים. רפאל גדל ביישוב דולב והוא בן למשפחה דתית. הוא הידרדר לשימוש בסמים ולעולם הפשע כבר בנעוריו, אולם לפני מספר שנים לקח את עצמו בידיים, התנקה מסמים והתמסר לסיוע למכורים בתהליך גמילה. "צריך להכניס מכור לתהליך גמילה באותו הרגע שבו הוא מביע נכונות להיגמל. אם לא עושים זאת, הבשלות הזו נעלמת", אומר רפאל. הוא מדגיש כי חייבים לספק מענה לנשים רבות המתמודדות עם התמכרויות ומבקשות את עזרתו, ולכן בימים אלו נעשים מאמצים להקמת בית ייעודי לנשים.

חזון אירוע ההתרמה נוצר לאחר מפגש של צור עם תבל ונורית אבנר, חברת מועצת רמת השרון ובעבר סגנית ראש העיר. יחד הצטרפו לתכנון ומימוש האירוע אביטל יערי, מפיקת אירועים, שולי שיינדל, מפיק אירועים ואיש יחסי ציבור, חן קובריץ כהן, בעלת משרד יחסי ציבור, אינסה אברג'יל ואחרים.

עד כה נמכרו לאירוע מאות כרטיסים והמכירה בעיצומה. תבל פונה לעמיתיו לענף ההיי-טק ומבקש מהם לתת תרומה, כמו גם לוועדי עובדים, לצורך רכישה מרוכזת של כרטיסים.

אתר העמותה: www.chance4u.net

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים