האקתון מערכות המידע של Ewave

משתתפי ההאקתון (הזוכים - כורעים) עם השופטים: שאולי נקר וטירן חי, המנכ"לים המשותפים של Ewave, ויונתן ילון, דירקטור שיווק בחברה. צילום: יח"צ

Ewave, המתמחה בטרנספורמציה דיגיטלית, ערכה באחרונה האקתון בתחום מערכות המידע. בתחרות לקחו חלק חמישה צוותים טכנולוגיים, שנבחרו בזכות רעיונות שהציגו להנהלה לפיתוח מערכות דיגיטל חדשניות.

במקום הראשון זכה צוות שפיתח אפליקציה בשם UR-ACE. מדובר באפליקציה בתחום משאבי האנוש, שתפקידה לסייע באופן שוטף בשימור העובדים ולחוש את הדופק של הארגון. האפליקציה מודדת את שביעות רצון העובדים, תוך שימוש בגיפים (GIFs) היתוליים שעוסקים בענייני השעה, ומנתחת עבור המעסיק את התוצאות לפי פילוחים שונים. היא ניתנת ליישום כתוסף למערכת קיימת או כאפליקציית מובייל עצמאית.

חברי הצוות הזוכה – הדר צבי איטח, אבישי פרץ וליאור אמינוב – זכו כל אחד בקונסולת Xbox One חדשה.

במסגרת התחרות פותחו גם אפליקציה לשיתוף משאבי כוח אדם, לוח מחוונים ויזואלי לניהול פרויקטים, מערכת לדיווח יעיל של שעות נוכחות במובייל ואפליקציה לתיאום בין סוחרי מטבעות דיגיטליים.

שאולי נקר, מנכ"ל משותף של Ewave, אמר לדיילי ציפי שהפתרון ישתלב כמודול נוסף ב-ConnectU – אפליקציה לתקשורת פנים ארגונית שפותחה על ידי החברה והוטמעה בארגונים שונים, ביניהם מכבי שירותי בריאות, איקאה ובזק בינלאומי.

עוד מסרה החברה שלאור הצלחת התחרות היא מתכננת האקתונים נוספים, וכן שוקלת את השלמת הפיתוח והשקה מסחרית של חלק מהמערכות שפותחו במסגרת התחרות.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

משתתפי ההאקתון (הזוכים - כורעים) עם השופטים: שאולי נקר וטירן חי, המנכ"לים המשותפים של Ewave, ויונתן ילון, דירקטור שיווק בחברה. צילום: יח"צ

משתתפי ההאקתון (הזוכים – כורעים) עם השופטים: שאולי נקר וטירן חי, המנכ"לים המשותפים של Ewave, ויונתן ילון, דירקטור שיווק בחברה. צילום: יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים