מה אמר ותיק ההיי-טק לסטודנטים הצעירים?

זהר זיסאפל. צילום: ניב קנטור

זהר זיסאפל הוא אחד מוותיקי תעשיית ההיי-טק הישראלית. אפשר בהחלט לומר שהוא ואחיו, יהודה זיסאפל, הם בין מקימיה. השניים הם גם הבעלים של אחת הקבוצות הגדולות בענף – רד-בינת. לכן, מסקרן מה יש לו לומר לסטודנטים ולסטודנטיות שלומדים בימים אלה מדעי המחשב.

רד המשיכה השנה במסורת שבה החלה לפני מעל לעשור ותרמה מלגות לימוד בהיקף של 70 אלף שקלים כל אחת ל-14 סטודנטים וסטודנטיות מהמכללה האקדמית תל אביב-יפו, שישמשו למימון שכר הלימוד שלהם. בחברה אומרים שמתן המלגות הוא חלק מתפיסת העולם שלהם, שדוגלת בעזרה לקהילה.

זיסאפל לקח חלק באירוע הענקת המלגות יחד עם דניאלה אילן, סמנכ"לית משאבי האנוש של רד, פרופ' גדעון דרור, דיקן בית הספר למדעי המחשב במכללה האקדמית תל אביב-יפו, ופרופ׳ שלמה בידרמן, נשיא המכללה.

בדבריו לסטודנטים ולסטודנטיות אמר זיסאפל כי הוא רואה בהם ממשיכי הדרך של הענף והדגיש שהוא מצפה להשתלבותם המהירה בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית, המשוועת לאנשים מוכשרים. ״אני בטוח שכשיגיע הזמן ותאיישו עמדות בכירות בתעשייה, לא תהססו גם אתם להעניק מלגות לצעירים ולמצטיינים״, הוסיף. זיסאפל ציין בתחילת דבריו כמה הוא שמח לראות מספר כה גבוה של נשים בין מקבלי המלגות (שש – כמעט מחצית) והתעדכן מצוות המכללה כי מדובר במגמה מתמשכת של עלייה במספר הנשים המגיעות למקום על מנת ללמוד את מקצוע מדעי המחשב".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

בתמונה: זהר זיסאפל (חמישי מימין), דניאלה אילן, פרופ' גדעון דרור, פרופ׳ שלמה בידרמן וחלק מהסטודנטים מקבלי המלגות צילום: כפיר סיון

בתמונה: זהר זיסאפל (חמישי מימין), דניאלה אילן, פרופ' גדעון דרור, פרופ׳ שלמה בידרמן וחלק מהסטודנטים מקבלי המלגות. צילום: כפיר סיון

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים