בכירים בנטסוויט נפגשו עם הנהלת פורום משתמשי המוצר בישראל

בכירי נטסוויט מבריטניה ובכירי הפורום הישראלי במפגש. צילום: יח"צ

בכירים בנטסוויט (Netsuite) העולמית הגיעו מבריטניה על מנת ללמוד מקרוב על פעילות פורום משתמשי מערכת ה-ERP בענן נטסוויט בישראל, בפגישה שהתקיימה במשרדי נטקלאוד (NetCloud), הנציגה הרשמית של החברה בישראל ומפתחת הלוקליזציה המאושרת למוצר.

הפורום, ILNUG (ר"ת Israeli NetSuite user group), הוקם על ידי המשתמשים, בחסות נטקלאוד, לאור ההצלחה של המערכת והמספר הגדול של הארגונים והעסקים הישראליים שמשתמשים בה.

במפגש נכחו, מצד הבכירים מבריטניה, מרטין פיינטר, מנהל המכירות של נטסוויט ב-EMEA; ומרטין פרגאמן, מנהל הערוצים ב-EMEA. מצד הבכירים הישראליים השתתפו ערן ויזל, סגן נשיא פיננסי ב-ironSource; אבי קולרן, מנכ"ל סטרימוור; ודליה דינאי, חשבת ב-Samange. המשתתפים דנו בהיבטים שונים במעבר של נטסוויט לאורקל (Oracle), לאחר שזו רכשה את החברה לא מכבר תמורת 9.3 מיליארד דולר במזומן – הרכישה השנייה בגודלה מבין יותר מ-100 הרכישות של ענקית ה-IT.

פיינטר ופרגאמן, שהביעו שביעות רצון מעצם הקמת הפורום בישראל, חשפו בפני נציגי הנהלתו את השינויים שיחולו בנטסוויט בעקבות המעבר לאורקל. הם הסבירו שהרכישה מעצימה את החברה, שתמשיך לפעול כרגיל כחטיבה עסקית נפרדת תחת אורקל.

לדבריהם, השוק הישראלי נתפס כאסטרטגי במיוחד בעיני נטסוויט ואורקל, ולכן היה להם חשוב ללמוד על פעילות הפורום מקרוב. במקביל, הנהלת הפורום הציגה בפני אנשי החברה את פעילות הפורום ואת מטרותיו.

ILNUG הוא פורום שמאגד מאות משתמשים ממגוון לקוחות המערכת בישראל. מטרתו היא ליצור פלטפורמה לשיתוף מידע וידע, העלאת שאלות, מתן תשובות וסיוע הדדי בין משתמשי נטסוויט בישראל, על מנת ללמוד מניסיונם של אחרים וכך לשפר את עבודתם עם פתרונות החברה. הצורך והרצון בפורום עלה על ידי נטקלאוד ומספר משתמשים נוספים בישראל, שהתנדבו לייסד ולנהל אותו, תוך ליווי מקצועי של נטקלאוד.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

מימין: ערן ויזל, סגן נשיא פיננסי ב-ironSource; מרטין פארגמן, מנהל הערוצים בנטסוויט ב-EMEA; מרטין פיינטר, מנהל המכירות של נטסוויט ב-EMEA; ג'ני חלץ, סמנכ"לית פיתוח עסקי וראשת תחום ERP; הילה כהן, סמנכ"לית תפעול וראשת תחום ERP, איל גרייפנר ואמיר עומרי, מנכ"לים משותפים בנטקלאוד; אבי קולרן, מנכ"ל סטרימוור; ודליה דינאי, חשבת ב-Samange. צילום: יח"צ

מימין: ערן ויזל, סגן נשיא פיננסי ב-ironSource; מרטין פארגמן, מנהל הערוצים בנטסוויט ב-EMEA; מרטין פיינטר, מנהל המכירות של נטסוויט ב-EMEA; ג'ני חלץ, סמנכ"לית פיתוח עסקי וראשת תחום ERP בנטקלאוד; הילה כהן, סמנכ"לית תפעול וראשת תחום ERP בנטקלאוד; איל גרייפנר ואמיר עומרי, מנכ"לים משותפים בנטקלאוד; אבי קולרן, מנכ"ל סטרימוור; ודליה דינאי, חשבת ב-Samange. צילום: יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים