ד"ר אביתר מתניה בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב

מימין: אורית מנדלסון שהם, ד"ר אביתר מתניה, פרופ' משה צבירן וד"ר יובל קליש. צילום: יעל צור

ד"ר אביתר מתניה, מקים ולשעבר ראש מטה הסייבר הלאומי, היה הדובר המרכזי בטקס הענקת התארים למוסמכי תכנית Executive MBA של רקנאטי בפקולטה לניהול על שם קולר באוניברסיטת תל אביב. האירוע, שבו הוענקו התארים לבוגרי המחזור ה-32 של התכנית, התקיים באחרונה בבית התפוצות, שנמצא בתחומי האוניברסיטה.

את דברי הברכה באירוע נשאו פרופ' יואב הניס, סגן נשיא למחקר ופיתוח באוניברסיטה, פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול, אורית מנדלסון שהם, מנכ"לית תכניות המנהלים בה, וד"ר יובל קליש, המנהל האקדמי של התכנית.

ד"ר מתניה אמר בדבריו ש-"עידן הסייבר משלב בין הזדמנויות לסיכונים, עבור המדינה ועבור חברות וארגונים, וצריך להיערך לכך בעידן של מרוץ טכנולוגי, שמתקדם כל הזמן. מהפכת הסייבר שווה בחשיבותה למהפכה התעשייתית, שבמשך מאות שנים שינתה את דפוסי החשיבה ואת אופן החיים. הסייבר למעשה משחרר מתלות טוטלית במרחבים פיזיים".

הוא ציין ש-"המנהלים יצטרכו לעבוד באי ודאות ובעולם משתנה, והשינויים שאנחנו חווים בעשור האחרון ימשיכו להיות דרמטיים גם בעוד 10 ו-20 שנה. הסביבות הארגונית, הטכנולוגית והשיווקית ימשיכו להשתנות בסדרי גודל משמעותיים. יש לגלות גמישות, כי גם התבניות הארגוניות ישתנו. לפיכך, חשוב להשתמש בכלי הניהול מתאימים לעולם דינמי. גם מנהלים שאינם טכנולוגיים – צריך שתהיינה להם אינטואיציות טכנולוגיות, ועליהם להיערך בהתאם להתפתחויות עתידיות".

מנדלסון שהם ציינה כי "עולם הניהול של היום מייצר סביבה לימודית מאתגרת, המשלבת עולמות תוכן רחבים. אנחנו מעניקים למנהלים כלי ניהול מגוונים יחד עם הידע והמומחיות של סגל המרצים, המשלב בין מחקר ופרקטיקה לידע וניסיון. השילוב מעניק למנהלים בתכנית ערך מוסף, המאפשר להם להתמודד עם הקצב המהיר של השינויים ועם האתגרים הניהוליים המורכבים".

על המנהלים בוגרי המחזור המסיים נמנים: דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל; תמר אהרון כהן, מנכ"לית טמפו קפריסין; רן רשף, סגן נשיא באורמת טכנולוגיות; מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על; שרונה נובק, סמנכ"לית הכספים של קבוצת פז; הילה אפריאט-לאוטרבך, סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי של קודקס מערכות; דוד דרסלי אבטה, ראש מטה החברה למתנ"סים; רועי אברהמי, ראש מטה דירקטוריון נמל אשדוד; ומנהלים נוספים.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: אורית מנדלסון שהם, ד"ר אביתר מתניה, פרופ' משה צבירן וד"ר יובל קליש. צילום: יעל צור

מימין: אורית מנדלסון שהם, ד"ר אביתר מתניה, פרופ' משה צבירן וד"ר יובל קליש. צילום: יעל צור

תמונה קבוצתית של המנהלים באירוע הענקת תארי ה-MBA. צילום: יעל צור

תמונה קבוצתית של המנהלים באירוע הענקת תארי ה-MBA. צילום: יעל צור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים