אקסלרטור פרנקפורט השיק מחזור רביעי של go-to-market היוקרתית

מימין: ראש עיריית פרנקפורט, אבה בקר, ורם שהם, מייסד ושותף באקסלרטור פרנקפורט. צילום: יח"צ

אקסלרטור פרנקפורט (Accelerator Frankfurt), אקו-סיסטם לקידום חברות סטארט-אפ בשוק הגרמני, השיק את המחזור הרביעי של תוכנית ה-go-to-market היוקרתית המעניקה ליזמים מכל העולם חשיפה ונטוורקינג לגופים פיננסים ותאגידים בגרמניה.

בתוכנית משתתפים חמש חברות סטארט-אפ, מהן שתי חברות ישראליות: חברת הפינטק EasySend וכן Shield Financial Compliance אשר פועלת בתחום ה-RegTech.

מימין: ראש עיריית פרנקפורט, אבה בקר, ורם שהם, מייסד ושותף באקסלרטור פרנקפורט. צילום: יח"צ

מימין: ראש עיריית פרנקפורט, אבה בקר, ורם שהם, מייסד ושותף באקסלרטור פרנקפורט. צילום: יח"צ

אורח הכבוד היה ראש העיר, אבה בקר, אשר כיבד את האירוע בנוכחותו והיה הדובר המרכזי.

למרות שמה, Accelerator Frankfurt אינה משמשת כאקסלרטור במובן המוכר, אלא מעניקה לסטארט-אפים בשלבים מתקדמים (חברות לאחר שלב ה-Seed ולקראת סבב גיוס ראשון ומעלה) את התנאים המתאימים בכדי להגיע למקבלי ההחלטות ובכירים בתאגידים וארגונים בגרמניה בתחומי הפיננסיים והתעשייה.

כל זאת תוך ליווי והכנה מתאימים מצד צוות מומחים ומנטורים בעלי ניסיון בתחומי שיווק, מכירות, משפט, רגולציה ומיסוי.

דיילי ציפי נצפתה, צפתה, וחזרה עם תמונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים