שי יצירתי ומקורי: מילון אוקספורד ככספת מוצפנת

מימין: ליאורה עופר, יו"רית מליסרון, וחן ביתן, מנכ"ל סייברארק בישראל. צילום: דרור סיתהכול

לא לשווא מייחסים לחברות בענף ההיי-טק יצירתיות מחשבתית. מתברר שיש ביניהן כאלה שגם שי שהן מעניקות הוא מכובד ויצירתי כאחד, כזה שמחבר אותו עם המוצר-שירות שאותה החברה מספקת.

דוגמה טובה בהקשר זה היא סייברארק (CyberArk). החברה הסירה באחרונה את הלוט מעל הבניין חדש והמרשים שלה, בשטח 10,000 מ"ר, שהוקם בפארק עופר 2 בפתח תקווה. בין האורחים והמארחים היו: הבעלים ויו"ר מליסרון, המקימה את פארק עופר 2, ליאורה עופר; מנכ"ל ומייסד סייברארק, אודי מוקדי; מנהל סייברארק ישראל, חן ביתן; מנכ"ל  מליסרון, אבי לוי; וראש עיריית פתח תקווה, יצחק ברוורמן. לסיום הארוע קיבל כל אורח שי מיוחד ומפתיע: ספר, בכריכת מילון אוקספורד האנגלי, שהוא למעשה כספת עם קוד מוצפן.

מה הרעיון מאחורי זה? כיוון שסייברארק בולטת ביישום גישת האבטחה Inside out, כלומר: הגנה מבפנים החוצה, הפתרונות שלה מתמקדים בהגנה על המידע הרגיש ביותר של כל ארגון, על "יהלומי הכתר". ואיפה שומרים יהלומים יקרים כאלה אם לא בכספת? מה גם שהמוצר הראשון של סייברארק, שעומד עד היום בבסיס הטכנולוגיה שלה, הוא "חדר כספות דיגיטלי".

באותה הרוח, כל הקירות והמסדרונות בבניין משדרים את מהות החברה, לפי קונספט עיצובי של "הגנות מהטבע". העיצוב, תחת שרביטה של איריס ברנס פיינר, מדגים הגנה בעולמות החי והצומח, תוך שימוש באינטרפרטציות גרפיות מרהיבות. הוא מדגים איך בטבע מגנים בעלי החיים והצמחים על עצמם ביעילות, תוך הכרת אויביהם – החל בקונכייה, דרך קוצי הקקטוס, כתמי הדיו של הדיונון ועד לשכבת האוזון.

סייברארק הישראלית היא חברה עטורת פרסים ותארים לאורך השנים. באחרונה היא נבחרה לאחת החברות שהכי טוב לעבוד בהן בארצות הברית, במסגרת סקר נרחב שערך מגזין פורצ'ן (Fortune). בישראל, נכנסה סייברארק השנה לעשירייה הראשונה בדירוג 100 חברות הטכנולוגיה שהכי טוב לעבוד בהן של D&B וגלובס, וכן נכנסה לרשימת 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל של Bdi Coface ודה מרקר. אשתקד היא דורגה בין 50 חברות הטכנולוגיה בעלות שיעור הצמיחה הגבוה בישראל בדירוג Fast 50 של פירמת רואי החשבון והייעוץ דלויט (Deloitte).

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: ליאורה עופר, יו"רית מליסרון, וחן ביתן, מנכ"ל סייברארק בישראל. צילום: דרור סיתהכול

מימין: ליאורה עופר, יו"רית מליסרון, וחן ביתן, מנהל סייברארק ישראל. צילום: דרור סיתהכול

מימין: חן ביתן, מנכ"ל סייברארק ישראל; יצחק ברוורמן, ראש עיריית פתח תקווה; ואודי מוקדי, יו"ר סייברארק. צילום: דרור סיתהכול

מימין: חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל; יצחק ברוורמן, ראש עיריית פתח תקווה; ואודי מוקדי, יו"ר ומנכ"ל סייברארק. צילום: דרור סיתהכול

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים